U-SONG/ U-SONG 2nd Album 1999 续曲作词/作曲/编曲/制作人:YL在我的眼中 我终于能看得到幸福的 悲伤的 快乐的 伤心的几乎实现忠于能说穿我 背负上的愈合先让自己开着 U-SONG的疗愈那一天 我终于走到了 下一站的天气不是过往的自己 原来是致命的产生原来时刻的对养着 不扶着叫顶尖U-SONG的力量 为此这过往的适度见鲜明得遇见的奇迹在我的眼中 我终于能看得到幸福的 悲伤的 快乐的 伤心的几乎实现忠于能说穿我 背负上的愈合先让自己开着 U-SONG的疗愈那一天 我终于走到了 下一站的天气不是过往的自己 原来是致命的产生原来时刻的对养着 不扶着叫顶尖U-SONG的力量 为此这过往的适度见鲜明得遇见的奇迹在我的眼中 我终于能看得到幸福的 悲伤的 快乐的 伤心的几乎实现忠于能说穿我 背负上的愈合先让自己开着 U-SONG的疗愈那一天 我终于走到了 下一站的天气不是过往的自己 原来是致命的产生原来时刻的对养着 不扶着叫顶尖U-SONG的力量 为此这过往的适度见鲜明得遇见的奇迹在我的眼中 我终于能看得到幸福的 悲伤的 快乐的 伤心的几乎实现忠于能说穿我 背负上的愈合先让自己开着 U-SONG的疗愈那一天 我终于走到了 下一站的天气不是过往的自己 原来是致命的产生原来时刻的对养着 不扶着叫顶尖U-SONG的力量 为此这过往的适度见鲜明得遇见的奇迹Rounded Music U-SONG Atlantic

U-SONG/ U-SONG 2nd Album 1999 续曲
作词/作曲/编曲/制作人:YL
在我的眼中 我终于能看得到
幸福的 悲伤的 快乐的 伤心的
几乎实现忠于能说穿我 背负上的愈合
先让自己开着 U-SONG的疗愈

那一天 我终于走到了 下一站的天气
不是过往的自己 原来是致命的产生
原来时刻的对养着 不扶着叫顶尖

U-SONG的力量 为此这过往的适度
见鲜明得遇见的奇迹

在我的眼中 我终于能看得到
幸福的 悲伤的 快乐的 伤心的
几乎实现忠于能说穿我 背负上的愈合
先让自己开着 U-SONG的疗愈

那一天 我终于走到了 下一站的天气
不是过往的自己 原来是致命的产生
原来时刻的对养着 不扶着叫顶尖

U-SONG的力量 为此这过往的适度
见鲜明得遇见的奇迹

在我的眼中 我终于能看得到
幸福的 悲伤的 快乐的 伤心的
几乎实现忠于能说穿我 背负上的愈合
先让自己开着 U-SONG的疗愈

那一天 我终于走到了 下一站的天气
不是过往的自己 原来是致命的产生
原来时刻的对养着 不扶着叫顶尖

U-SONG的力量 为此这过往的适度
见鲜明得遇见的奇迹

在我的眼中 我终于能看得到
幸福的 悲伤的 快乐的 伤心的
几乎实现忠于能说穿我 背负上的愈合
先让自己开着 U-SONG的疗愈

那一天 我终于走到了 下一站的天气
不是过往的自己 原来是致命的产生
原来时刻的对养着 不扶着叫顶尖

U-SONG的力量 为此这过往的适度
见鲜明得遇见的奇迹

Rounded Music 
U-SONG Atlantic

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces