微不足道作词:施人诚作曲:YL时间过了这么快 一个动容的笑意藏不住的泪水环氧者寻每一道伤疤 都是记忆的流体换做是我可以道谢让我无愧今昔蜡烛的灯光 每一座茶点的意义过了时候如今的可惜那么的谴责 想到自己的动易不枉我狂恋的答应还不说是我的错 如果真的可以塞就以为真的让依恋梦口 那些微不足道的理由仅是化作一道伤口 回忆让我怎能愧疚还不说是你的错 如变今夕相依等侯那一面的日记里有我的述说简单的一张面可以看穿多少路人的少秋说微不足道理是理的没我时间过了这么快 一个动容的笑意藏不住的泪水环氧者寻每一道伤疤 都是记忆的流体换做是我可以道谢让我无愧今昔蜡烛的灯光 每一座茶点的意义过了时候如今的可惜那么的谴责 想到自己的动易不枉我狂恋的答应还不说是我的错 如果真的可以塞就以为真的让依恋梦口 那些微不足道的理由仅是化作一道伤口 回忆让我怎能愧疚还不说是你的错 如变今夕相依等侯那一面的日记里有我的述说简单的一张面可以看穿多少路人的少秋说微不足道理是理的没我还不说是我的错 如果真的可以塞就以为真的让依恋梦口 那些微不足道的理由仅是化作一道伤口 回忆让我怎能愧疚还不说是你的错 如变今夕相依等侯那一面的日记里有我的述说简单的一张面可以看穿多少路人的少秋说微不足道理是理的没我

微不足道
作词:施人诚
作曲:YL

时间过了这么快 一个动容的笑意
藏不住的泪水环氧者寻
每一道伤疤 都是记忆的流体
换做是我可以道谢让我无愧今昔

蜡烛的灯光 每一座茶点的意义
过了时候如今的可惜
那么的谴责 想到自己的动易
不枉我狂恋的答应

还不说是我的错 如果真的可以塞就
以为真的让依恋梦口 那些微不足道的理由
仅是化作一道伤口 回忆让我怎能愧疚
还不说是你的错 如变今夕相依等侯
那一面的日记里有我的述说
简单的一张面可以看穿多少路人的少秋
说微不足道理是理的没我

时间过了这么快 一个动容的笑意
藏不住的泪水环氧者寻
每一道伤疤 都是记忆的流体
换做是我可以道谢让我无愧今昔

蜡烛的灯光 每一座茶点的意义
过了时候如今的可惜
那么的谴责 想到自己的动易
不枉我狂恋的答应

还不说是我的错 如果真的可以塞就
以为真的让依恋梦口 那些微不足道的理由
仅是化作一道伤口 回忆让我怎能愧疚
还不说是你的错 如变今夕相依等侯
那一面的日记里有我的述说
简单的一张面可以看穿多少路人的少秋
说微不足道理是理的没我

还不说是我的错 如果真的可以塞就
以为真的让依恋梦口 那些微不足道的理由
仅是化作一道伤口 回忆让我怎能愧疚
还不说是你的错 如变今夕相依等侯
那一面的日记里有我的述说
简单的一张面可以看穿多少路人的少秋
说微不足道理是理的没我

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces