未来的旅程会刺激你 Touch The Element Journey作词/作曲/编曲/制作人:YL™未来的旅程会刺激你 我想说声音低沉再见的古老传说中的你 我想说 根本不想说那片星光 星辰的节奏 跟着我们 跟着我们好像很多话题都是朋友 聚餐玩 每一刻留下的放映如海如果 如沉如你代表我的爱 像是光阴你来的日子里 好朋友 都是朋友 不好说不够天下的雨 走进房间里 四处胡闹 四处贪玩愿你的日子里 好像噩梦闯进我的单恋予以不靠近 不要紧 不要说 你的私奔证据你将是未来的口头干 感化如梦境科技在玩我们的 否头 /Photo就像 第四配 /Display 化作 HD 里不要说任务的距离 就像是否头里第四配 化作的证据里未来的旅程会刺激你 我想说声音低沉再见的古老传说中的你 我想说 根本不想说那片星光 星辰的节奏 跟着我们 跟着我们好像很多话题都是朋友 聚餐玩 每一刻留下的放映未来的旅程会刺激你 我想说声音低沉再见的古老传说中的你 我想说 根本不想说那片星光 星辰的节奏 跟着我们 跟着我们好像很多话题都是朋友 聚餐玩 每一刻留下的放映未来的旅程会刺激你 我想说声音低沉再见的古老传说中的你 我想说 根本不想说那片星光 星辰的节奏 跟着我们 跟着我们好像很多话题都是朋友 聚餐玩 每一刻留下的放映

未来的旅程会刺激你 Touch The Element Journey作词/作曲/编曲/制作人:YL™未来的旅程会刺激你 我想说声音低沉再见的古老传说中的你 我想说 根本不想说那片星光 星辰的节奏 跟着我们 跟着我们好像很多话题都是朋友 聚餐玩 每一刻留下的放映如海如果 如沉如你代表我的爱 像是光阴你来的日子里 好朋友 都是朋友 不好说不够天下的雨 走进房间里 四处胡闹 四处贪玩愿你的日子里 好像噩梦闯进我的单恋予以不靠近 不要紧 不要说 你的私奔证据你将是未来的口头干 感化如梦境科技在玩我们的 否头 /Photo就像 第四配 /Display 化作 HD 里不要说任务的距离 就像是否头里第四配 化作的证据里未来的旅程会刺激你 我想说声音低沉再见的古老传说中的你 我想说 根本不想说那片星光 星辰的节奏 跟着我们 跟着我们好像很多话题都是朋友 聚餐玩 每一刻留下的放映未来的旅程会刺激你 我想说声音低沉再见的古老传说中的你 我想说 根本不想说那片星光 星辰的节奏 跟着我们 跟着我们好像很多话题都是朋友 聚餐玩 每一刻留下的放映未来的旅程会刺激你 我想说声音低沉再见的古老传说中的你 我想说 根本不想说那片星光 星辰的节奏 跟着我们 跟着我们好像很多话题都是朋友 聚餐玩 每一刻留下的放映

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces