遇到问题却不想面对作词/作曲/编曲/制作人:YL™只是单纯想到了没有 确实问题在我心里一直想有完美的故事 放在我心里如果遇见了问题 不过还要继续活下去完美的故事 和病痛的问题 也许还要一些些肯定当你遇见回过头看看你 不要牺牲自己如果还要回头看看恋爱的压抑 真的想到为何我还要继续 继续下去每一个衍生都会有代表我心里的故事发生如果以为这就是问题 应该很多人就听到了消息不怕不怕 不怕风浪的起伏 当我走在浪花的漂浮如果这就是代替你的过去 至少还有人的继续 可以励志的前进当你遇见回过头看看你 不要牺牲自己如果还要回头看看恋爱的压抑 真的想到为何我还要继续 继续下去当你遇见回过头看看你 不要牺牲自己如果还要回头看看恋爱的压抑 真的想到为何我还要继续 继续下去当你遇见回过头看看你 不要牺牲自己如果还要回头看看恋爱的压抑 真的想到为何我还要继续 继续下去不少的人活生生的去思 可看见 那还遥远的共度不及回声缓慢的速度 人要斯里逃避 却让梦寐的一生 哪怕还要走入活下去 可惜我的名为这里 只怕孤单那还要浪费了风景 不要掀起这场暴风雨狂浪如袭

遇到问题却不想面对
作词/作曲/编曲/制作人:YL™
只是单纯想到了没有 确实问题在我心里
一直想有完美的故事 放在我心里
如果遇见了问题 不过还要继续活下去
完美的故事 和病痛的问题 也许还要一些些肯定

当你遇见回过头看看你 不要牺牲自己
如果还要回头看看恋爱的压抑 真的想到为何我还要继续 继续下去

每一个衍生都会有代表我心里的故事发生
如果以为这就是问题 应该很多人就听到了消息
不怕不怕 不怕风浪的起伏 当我走在浪花的漂浮
如果这就是代替你的过去 至少还有人的继续 可以励志的前进

当你遇见回过头看看你 不要牺牲自己
如果还要回头看看恋爱的压抑 真的想到为何我还要继续 继续下去

当你遇见回过头看看你 不要牺牲自己
如果还要回头看看恋爱的压抑 真的想到为何我还要继续 继续下去

当你遇见回过头看看你 不要牺牲自己
如果还要回头看看恋爱的压抑 真的想到为何我还要继续 继续下去

不少的人活生生的去思 可看见 那还遥远的共度
不及回声缓慢的速度 人要斯里逃避 却让梦寐的一生 哪怕还要走入活下去 可惜我的名为这里 只怕孤单那还要浪费了风景 不要掀起这场暴风雨狂浪如袭

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces