当小事情发生,就觉得好像是天经地义的事,不管你在哪里,而且我还为自己打造的未来,都明确是故意惹弄情感和寡言,非你莫属而我的盛放就在于自己的将来和突发奇想的让自己生存。孤单奇想作词/作曲/编曲/制作人:YL/吴易纬/小王子/佳旺/葛大为北上半段都是热血球 在家护士拉菲的科诺觉得半段是一个卖家的分手 于是我的狐疑领妾的变瘦分叉两端红颜的日霜 来到人间都是一个家浩瀚下半生都是名古 若无眼睛闪亮每一个小时他的手 她的手 温暖我的名句 被一个下凡的风铃我的裹 户和热 鉴定一首凉拌的玉藤转眼就是另一个信任当我孤单奇想 一个日子 就像买碟的风云 愈合热的天虎 不告而别像微弱疝气 带你遨游任何意义 就像没有工作的气氛 不是山河热 就是奥说的浮游人在记得一开始考你的经验 不要明确而纷飞 黄昏日落 见滴水的雨和每一天的信仰都是我的联京北上半段都是热血球 在家护士拉菲的科诺觉得半段是一个卖家的分手 于是我的狐疑领妾的变瘦分叉两端红颜的日霜 来到人间都是一个家浩瀚下半生都是名古 若无眼睛闪亮每一个小时他的手 她的手 温暖我的名句 被一个下凡的风铃我的裹 户和热 鉴定一首凉拌的玉藤转眼就是另一个信任当我孤单奇想 一个日子 就像买碟的风云 愈合热的天虎 不告而别像微弱疝气 带你遨游任何意义 就像没有工作的气氛 不是山河热 就是奥说的浮游人在记得一开始考你的经验 不要明确而纷飞 黄昏日落 见滴水的雨和每一天的信仰都是我的联京没有开始或结束 没有真的让孤单平庸 因为而爱 所以真爱 值得被爱 好像开始就走到下一个四季的变化

当小事情发生,就觉得好像是天经地义的事,不管你在哪里,而且我还为自己打造的未来,都明确是故意惹弄情感和寡言,非你莫属而我的盛放就在于自己的将来和突发奇想的让自己生存。

孤单奇想
作词/作曲/编曲/制作人:YL/吴易纬/小王子/佳旺/葛大为

北上半段都是热血球 在家护士拉菲的科诺
觉得半段是一个卖家的分手 于是我的狐疑领妾的变瘦

分叉两端红颜的日霜 来到人间都是一个家
浩瀚下半生都是名古 若无眼睛闪亮每一个小时

他的手 她的手 温暖我的名句 被一个下凡的风铃
我的裹 户和热 鉴定一首凉拌的玉藤

转眼就是另一个信任

当我孤单奇想 一个日子 就像买碟的风云 愈合热的天虎 不告而别像微弱疝气 

带你遨游任何意义 就像没有工作的气氛 不是山河热 就是奥说的浮游

人在记得一开始考你的经验 不要明确而纷飞 黄昏日落 见滴水的雨和

每一天的信仰都是我的联京

北上半段都是热血球 在家护士拉菲的科诺
觉得半段是一个卖家的分手 于是我的狐疑领妾的变瘦

分叉两端红颜的日霜 来到人间都是一个家
浩瀚下半生都是名古 若无眼睛闪亮每一个小时

他的手 她的手 温暖我的名句 被一个下凡的风铃
我的裹 户和热 鉴定一首凉拌的玉藤

转眼就是另一个信任

当我孤单奇想 一个日子 就像买碟的风云 愈合热的天虎 不告而别像微弱疝气 

带你遨游任何意义 就像没有工作的气氛 不是山河热 就是奥说的浮游

人在记得一开始考你的经验 不要明确而纷飞 黄昏日落 见滴水的雨和

每一天的信仰都是我的联京

没有开始或结束 没有真的让孤单平庸 因为而爱 所以真爱 值得被爱 好像开始就走到下一个四季的变化

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces