私人隐藏 No Time Will Tell You作词/作曲/编曲/制作人:YL™/姚若龙/王雅君不属于我的东西 别像我去触碰关于你的近况 我想了太多因为是爱 寂寞 然而我去 诉说天空反复十字街路口这是一段秘密 用自己的调子起死回生 容易说的吗看一看尽头 用一生来祈求当这些我们得意且过的象征吗私人隐藏 行行写着你故事的尽头以为脱单飞逝去溜走 满满的回忆 慢慢地放弃难以决定我的生活关系私人隐藏的物品留给多年的记忆但我反醒后觉得毫不在意生活的氧气 有觉得好感应 这样的结局 就让它这样的过去不属于我的东西 别像我去触碰关于你的近况 我想了太多因为是爱 寂寞 然而我去 诉说天空反复十字街路口这是一段秘密 用自己的调子起死回生 容易说的吗看一看尽头 用一生来祈求当这些我们得意且过的象征吗私人隐藏 行行写着你故事的尽头以为脱单飞逝去溜走 满满的回忆 慢慢地放弃难以决定我的生活关系私人隐藏的物品留给多年的记忆但我反醒后觉得毫不在意生活的氧气 有觉得好感应 这样的结局 就让它这样的过去不属于我的东西 别像我去触碰关于你的近况 我想了太多因为是爱 寂寞 然而我去 诉说天空反复十字街路口这是一段秘密 用自己的调子起死回生 容易说的吗看一看尽头 用一生来祈求当这些我们得意且过的象征吗私人隐藏 行行写着你故事的尽头以为脱单飞逝去溜走 满满的回忆 慢慢地放弃难以决定我的生活关系私人隐藏的物品留给多年的记忆但我反醒后觉得毫不在意生活的氧气 有觉得好感应 这样的结局 就让它这样的过去

私人隐藏 No Time Will Tell You
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/姚若龙/王雅君

不属于我的东西 别像我去触碰
关于你的近况 我想了太多
因为是爱 寂寞 然而我去 诉说
天空反复十字街路口

这是一段秘密 用自己的调子
起死回生 容易说的吗
看一看尽头 用一生来祈求
当这些我们得意且过的象征吗

私人隐藏 行行写着你故事的尽头
以为脱单飞逝去溜走 满满的回忆 慢慢地放弃
难以决定我的生活关系

私人隐藏的物品留给多年的记忆
但我反醒后觉得毫不在意
生活的氧气 有觉得好感应 这样的结局 
就让它这样的过去

不属于我的东西 别像我去触碰
关于你的近况 我想了太多
因为是爱 寂寞 然而我去 诉说
天空反复十字街路口

这是一段秘密 用自己的调子
起死回生 容易说的吗
看一看尽头 用一生来祈求
当这些我们得意且过的象征吗

私人隐藏 行行写着你故事的尽头
以为脱单飞逝去溜走 满满的回忆 慢慢地放弃
难以决定我的生活关系

私人隐藏的物品留给多年的记忆
但我反醒后觉得毫不在意
生活的氧气 有觉得好感应 这样的结局 
就让它这样的过去

不属于我的东西 别像我去触碰
关于你的近况 我想了太多
因为是爱 寂寞 然而我去 诉说
天空反复十字街路口

这是一段秘密 用自己的调子
起死回生 容易说的吗
看一看尽头 用一生来祈求
当这些我们得意且过的象征吗

私人隐藏 行行写着你故事的尽头
以为脱单飞逝去溜走 满满的回忆 慢慢地放弃
难以决定我的生活关系

私人隐藏的物品留给多年的记忆
但我反醒后觉得毫不在意
生活的氧气 有觉得好感应 这样的结局 
就让它这样的过去

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces