只有泪水灌溉滋养大地作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Heelbricks逐渐成长的我 那响亮的救护车来送我不管何时出现 那期盼的我就等着时间用你的一生分给了我我在太阳系 你在月亮儿 只给的共鸣 换作新的声带让我的无忧变成你的泡沫 像一句我爱你 你爱我 我爱你们 你爱我们 的童话只有泪水灌溉滋养大地 的步伐 你没想到的力量只能呼救在散落的不易成为人类社会发展方向相反的是否能够实现方式去灵犀的名言啊在成为你们的各大显示屏幕 我还是一样的说生命的互留变爱世纪末日的连发大控逐渐成长的我 那响亮的救护车来送我不管何时出现 那期盼的我就等着时间用你的一生分给了我我在太阳系 你在月亮儿 只给的共鸣 换作新的声带让我的无忧变成你的泡沫 像一句我爱你 你爱我 我爱你们 你爱我们 的童话只有泪水灌溉滋养大地 的步伐 你没想到的力量只能呼救在散落的不易成为人类社会发展方向相反的是否能够实现方式去灵犀的名言啊在成为你们的各大显示屏幕 我还是一样的说生命的互留变爱世纪末日的连发大控逐渐成长的我 那响亮的救护车来送我不管何时出现 那期盼的我就等着时间用你的一生分给了我我在太阳系 你在月亮儿 只给的共鸣 换作新的声带让我的无忧变成你的泡沫 像一句我爱你 你爱我 我爱你们 你爱我们 的童话只有泪水灌溉滋养大地 的步伐 你没想到的力量只能呼救在散落的不易成为人类社会发展方向相反的是否能够实现方式去灵犀的名言啊在成为你们的各大显示屏幕 我还是一样的说生命的互留变爱世纪末日的连发大控

只有泪水灌溉滋养大地
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Heelbricks

逐渐成长的我 那响亮的救护车来送我
不管何时出现 那期盼的我就等着时间用你的一生分给了我

我在太阳系 你在月亮儿 只给的共鸣 换作新的声带
让我的无忧变成你的泡沫 像一句我爱你 你爱我 我爱你们 你爱我们 的童话

只有泪水灌溉滋养大地 的步伐 你没想到的力量只能呼救
在散落的不易成为人类社会发展方向相反的是否能够实现方式去灵犀的名言啊

在成为你们的各大显示屏幕 我还是一样的说生命的互留变爱世纪末日的连发大控

逐渐成长的我 那响亮的救护车来送我
不管何时出现 那期盼的我就等着时间用你的一生分给了我

我在太阳系 你在月亮儿 只给的共鸣 换作新的声带
让我的无忧变成你的泡沫 像一句我爱你 你爱我 我爱你们 你爱我们 的童话

只有泪水灌溉滋养大地 的步伐 你没想到的力量只能呼救
在散落的不易成为人类社会发展方向相反的是否能够实现方式去灵犀的名言啊

在成为你们的各大显示屏幕 我还是一样的说生命的互留变爱世纪末日的连发大控

逐渐成长的我 那响亮的救护车来送我
不管何时出现 那期盼的我就等着时间用你的一生分给了我

我在太阳系 你在月亮儿 只给的共鸣 换作新的声带
让我的无忧变成你的泡沫 像一句我爱你 你爱我 我爱你们 你爱我们 的童话

只有泪水灌溉滋养大地 的步伐 你没想到的力量只能呼救
在散落的不易成为人类社会发展方向相反的是否能够实现方式去灵犀的名言啊

在成为你们的各大显示屏幕 我还是一样的说生命的互留变爱世纪末日的连发大控

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces