世界之大的向往©Yearning for the Big World©/Oscar | 2024 Themed Song Yorique Big Year Album 2024#Years 年2024 年头即将发行的新专辑首播主打 横扫全亚洲 各大平台 播放 yl®抒情主打#世界之大的向往 我的创作单曲 成为了奥斯卡入围年度大制作单曲跨越2024 最大的平台这一首歌的意义非凡 不寂寞 不漠视 不凝视 任何人的角度 看好自己的未来 再重新出发。作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Yorique Low/San Pur/Pur Low/Pur Sans Pur 一种爱 成为我 世界之大 的向往看了照片 莫谈其实勇敢的想念就是你 给了我 最大的鼓励 和勇敢向前 走路要有姿势摆动的感觉Tears is alone afraid memories Decided to become at onceMore than just accompanies to become a tragedyThose of fears to calm down aloneSince that far along behindAside to sure your once becomes as oneCo in decide每个之间的温度 就让我不敢勇士的缺服那可喜可贺的去向 一种爱 成为我 世界之大 的向往看了照片 莫谈其实勇敢的想念就是你 给了我 最大的鼓励 和勇敢向前 走路要有姿势摆动的感觉 最好的信念 只是没有错觉Tears is alone afraid memories Decided to become at onceMore than just accompanies to become a tragedyThose of fears to calm down aloneSince that far along behindAside to sure your once becomes as oneCo in decide每个之间的温度 就让我不敢勇士的缺服那可喜可贺的去向 一种爱 成为我 世界之大 的向往看了照片 莫谈其实勇敢的想念就是你 给了我 最大的鼓励 和勇敢向前 走路要有姿势摆动的感觉 最好的信念 只是没有错觉每个之间的温度 就让我不敢勇士的缺服那可喜可贺的去向 一种爱 成为我 世界之大 的向往看了照片 莫谈其实勇敢的想念就是你 给了我 最大的鼓励 和勇敢向前 走路要有姿势摆动的感觉 最好的信念 只是没有错觉每个之间的温度 就让我不敢勇士的缺服那可喜可贺的去向 一种爱 成为我 世界之大 的向往看了照片 莫谈其实勇敢的想念就是你 给了我 最大的鼓励 和勇敢向前 走路要有姿势摆动的感觉 最好的信念 只是没有错觉

世界之大的向往©Yearning for the Big World©/Oscar | 2024 Themed Song 

Yorique Big Year Album 2024
#Years 年
2024 年头即将发行的新专辑
首播主打 横扫全亚洲 各大平台 播放 yl®抒情主打

#世界之大的向往 我的创作单曲 成为了奥斯卡入围年度大制作单曲

跨越2024 最大的平台
这一首歌的意义非凡 不寂寞 不漠视 不凝视 任何人的角度 看好自己的未来 再重新出发。

作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Yorique Low/San Pur/Pur Low/Pur Sans Pur 
一种爱 成为我 世界之大 的向往
看了照片 莫谈其实勇敢的想念
就是你 给了我 最大的鼓励 和勇敢向前 走路要有姿势摆动的感觉

Tears is alone afraid memories 
Decided to become at once
More than just accompanies to become a tragedy
Those of fears to calm down alone
Since that far along behind
Aside to sure your once becomes as one
Co in decide

每个之间的温度 就让我不敢勇士的缺服
那可喜可贺的去向 

一种爱 成为我 世界之大 的向往
看了照片 莫谈其实勇敢的想念
就是你 给了我 最大的鼓励 和勇敢向前 走路要有姿势摆动的感觉 

最好的信念 只是没有错觉

Tears is alone afraid memories 
Decided to become at once
More than just accompanies to become a tragedy
Those of fears to calm down alone
Since that far along behind
Aside to sure your once becomes as one
Co in decide

每个之间的温度 就让我不敢勇士的缺服
那可喜可贺的去向 

一种爱 成为我 世界之大 的向往
看了照片 莫谈其实勇敢的想念
就是你 给了我 最大的鼓励 和勇敢向前 走路要有姿势摆动的感觉 

最好的信念 只是没有错觉

每个之间的温度 就让我不敢勇士的缺服
那可喜可贺的去向 

一种爱 成为我 世界之大 的向往
看了照片 莫谈其实勇敢的想念
就是你 给了我 最大的鼓励 和勇敢向前 走路要有姿势摆动的感觉 

最好的信念 只是没有错觉

每个之间的温度 就让我不敢勇士的缺服
那可喜可贺的去向 

一种爱 成为我 世界之大 的向往
看了照片 莫谈其实勇敢的想念
就是你 给了我 最大的鼓励 和勇敢向前 走路要有姿势摆动的感觉 

最好的信念 只是没有错觉

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces