最好自己死早一点 作词/作曲/编曲/制作人: YL 看到人 就觉得 我想死 一看到人 就觉得 世界为什么 不公平 对待我 人有钱 我就没有钱 人有车 我就没有车 人有房 我就什么都不是 人有才能 我却是一头乌龟 世界对待那些人 就是好的 我却像个垃圾 当初我没有选择去那里 我就不会变现在这样的自己 就是因为 我没钱 就会沦落到这样子 那些有钱的人 我看了超级的妒忌 为什么他们要什么就有什么 他们想要的 就会有 我什么都没有 毕竟 生活坎坷 我都得过 就是因为我不会想要生活了 至少 现在 我死了 那就好了 我非常的讨厌人 我就是讨厌 因为人破坏我的东西 就是破坏 做坏了 人就当我是是非 人为什么要有钱 那不如就去死 有钱就代表一切 那 没有钱就不代表一切 就是因为人有钱 就是非多端 做什么都可以 可知的 他有钱 还不是一样做非法的工作 驾着 滨车 到处游荡 尤其那些滨车喜欢绕在 吉隆坡的 金山角 政府用的钱还不是 阿公的钱 当初我没有利用好我的时间 做一些有意义的事情 就不会陷入那些人来骗我的一切 他们这些人真的很厉害 厉害到 我都不知道 他们厉害的程度到了那里 这些人 有钱的程度 都喜欢飞这里 飞那里 可知的 他们的做法 到最后都逃不过我的法眼里 人可知的一切 就是把我可埋没 最好我死了 就得安息 别去拦住其他不管我的事 尤其是人 真的非常讨人厌 看了就像打下去 经过一段日子的沉淀 永远都忘不了 我当初一定要先 死得比人早 最好自己死了 没有人想要 就看这世界 世界是无聊的 最好死。

 最好自己死早一点

作词/作曲/编曲/制作人: YL
看到人 就觉得 我想死
一看到人 就觉得 世界为什么 不公平 对待我
人有钱 我就没有钱
人有车 我就没有车
人有房 我就什么都不是
人有才能 我却是一头乌龟
世界对待那些人 就是好的 我却像个垃圾
当初我没有选择去那里 我就不会变现在这样的自己
就是因为 我没钱 就会沦落到这样子
那些有钱的人 我看了超级的妒忌 为什么他们要什么就有什么 他们想要的 就会有 我什么都没有
毕竟 生活坎坷 我都得过 就是因为我不会想要生活了
至少 现在 我死了 那就好了
我非常的讨厌人 我就是讨厌 因为人破坏我的东西 就是破坏
做坏了 人就当我是是非
人为什么要有钱 那不如就去死
有钱就代表一切 那 没有钱就不代表一切
就是因为人有钱 就是非多端 做什么都可以
可知的 他有钱 还不是一样做非法的工作 驾着 滨车 到处游荡 尤其那些滨车喜欢绕在 吉隆坡的 金山角
政府用的钱还不是 阿公的钱
当初我没有利用好我的时间 做一些有意义的事情 就不会陷入那些人来骗我的一切 他们这些人真的很厉害 厉害到 我都不知道 他们厉害的程度到了那里
这些人 有钱的程度 都喜欢飞这里 飞那里
可知的 他们的做法 到最后都逃不过我的法眼里
人可知的一切 就是把我可埋没
最好我死了 就得安息 别去拦住其他不管我的事 尤其是人 真的非常讨人厌 看了就像打下去
经过一段日子的沉淀 永远都忘不了 我当初一定要先 死得比人早 最好自己死了 没有人想要
就看这世界 世界是无聊的 最好死。
Like
Comment

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces