请勿打扰 Don't Disturb作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™这里是 安静的住所这里是 安静的坟墓我想到最近的思绪 不要在那边请你不要接近我的口语化作是一个人的自由不单纯也不嚣张只我坚定的 如愿的摸索那一刻感受 尽然让我放松 不要不礼貌相爱质变容许我能接一个实现狂言不到如故先让我占据另一个世界在一个被容许的结尾 实现我的复议再美的约会 依然我同样感受 这是一个仅有的谦卑请勿打扰 不要打扰 请勿焦急 不要焦虑我能体会 你能不能体会 我的感受 你的感受写一个未来的可能 未完成不要的可能就好像我们的朋友 遇见的时间或许就单纯请勿打扰 不要打扰 请勿焦急 不要焦虑我能体会 你能不能体会 我的感受 你的感受请勿打扰 不要打扰 请勿焦急 不要焦虑我能体会 你能不能体会 我的感受 你的感受请勿打扰 不要打扰 请勿焦急 不要焦虑我能体会 你能不能体会 我的感受 你的感受请勿打扰 不要打扰 请勿焦急 不要焦虑我能体会 你能不能体会 我的感受 你的感受

请勿打扰 Don't Disturb作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™这里是 安静的住所这里是 安静的坟墓我想到最近的思绪 不要在那边请你不要接近我的口语化作是一个人的自由不单纯也不嚣张只我坚定的 如愿的摸索那一刻感受 尽然让我放松 不要不礼貌相爱质变容许我能接一个实现狂言不到如故先让我占据另一个世界在一个被容许的结尾 实现我的复议再美的约会 依然我同样感受 这是一个仅有的谦卑请勿打扰 不要打扰 请勿焦急 不要焦虑我能体会 你能不能体会 我的感受 你的感受写一个未来的可能 未完成不要的可能就好像我们的朋友 遇见的时间或许就单纯请勿打扰 不要打扰 请勿焦急 不要焦虑我能体会 你能不能体会 我的感受 你的感受请勿打扰 不要打扰 请勿焦急 不要焦虑我能体会 你能不能体会 我的感受 你的感受请勿打扰 不要打扰 请勿焦急 不要焦虑我能体会 你能不能体会 我的感受 你的感受请勿打扰 不要打扰 请勿焦急 不要焦虑我能体会 你能不能体会 我的感受 你的感受

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces