你怎样知道会没有人How You Figure Which That Have No People作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™/JolinTsai我知道 过去的一个小时 竟然没有人出现背叛的他们 多少毁谤的小时如果记得双眼 会微笑比嘲笑更浅如果 我知道来不及说的抱歉 还没有人说我特别时间的距离 渐渐微笑的清澈 上一次的旅别竟然换作识别你怎样知道会没有人 竟然出现在我身旁让我爱一个人的自由 没有消遣旁边的人看你傻傻的特别 欢笑作对 顾虑劝解扶持改过的信仰做人的道理 忽视着变节浪迹天涯 能实现的那沧海桑田如果心愿渐渐的出别 要改过天蝎 试着去挥别从前的自己 做明天的月湖我知道 过去的一个小时 竟然没有人出现背叛的他们 多少毁谤的小时如果记得双眼 会微笑比嘲笑更浅如果 我知道来不及说的抱歉 还没有人说我特别时间的距离 渐渐微笑的清澈 上一次的旅别竟然换作识别你怎样知道会没有人 竟然出现在我身旁让我爱一个人的自由 没有消遣旁边的人看你傻傻的特别 欢笑作对 顾虑劝解扶持改过的信仰做人的道理 忽视着变节浪迹天涯 能实现的那沧海桑田如果心愿渐渐的出别 要改过天蝎 试着去挥别从前的自己 做明天的月湖你怎样知道会没有人 竟然出现在我身旁让我爱一个人的自由 没有消遣旁边的人看你傻傻的特别 欢笑作对 顾虑劝解扶持改过的信仰做人的道理 忽视着变节浪迹天涯 能实现的那沧海桑田如果心愿渐渐的出别 要改过天蝎 试着去挥别从前的自己 做明天的月湖

你怎样知道会没有人
How You Figure Which That Have No People
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™/JolinTsai

我知道 
过去的一个小时 
竟然没有人出现

背叛的他们 多少毁谤的小时
如果记得双眼 会微笑比嘲笑更浅

如果 我知道

来不及说的抱歉 还没有人说我特别
时间的距离 渐渐微笑的清澈 上一次的旅别
竟然换作识别

你怎样知道会没有人 竟然出现在我身旁
让我爱一个人的自由 没有消遣
旁边的人看你傻傻的特别 欢笑作对 顾虑劝解

扶持改过的信仰做人的道理 忽视着变节浪迹天涯 能实现的那沧海桑田

如果心愿渐渐的出别 要改过天蝎 试着去挥别从前的自己 做明天的月湖

我知道 
过去的一个小时 
竟然没有人出现

背叛的他们 多少毁谤的小时
如果记得双眼 会微笑比嘲笑更浅

如果 我知道

来不及说的抱歉 还没有人说我特别
时间的距离 渐渐微笑的清澈 上一次的旅别
竟然换作识别

你怎样知道会没有人 竟然出现在我身旁
让我爱一个人的自由 没有消遣
旁边的人看你傻傻的特别 欢笑作对 顾虑劝解

扶持改过的信仰做人的道理 忽视着变节浪迹天涯 能实现的那沧海桑田

如果心愿渐渐的出别 要改过天蝎 试着去挥别从前的自己 做明天的月湖

你怎样知道会没有人 竟然出现在我身旁
让我爱一个人的自由 没有消遣
旁边的人看你傻傻的特别 欢笑作对 顾虑劝解

扶持改过的信仰做人的道理 忽视着变节浪迹天涯 能实现的那沧海桑田

如果心愿渐渐的出别 要改过天蝎 试着去挥别从前的自己 做明天的月湖

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces