我努力在卖,卖出一片天。作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™我要的只是不多 那一些就够给你 想象中美好的自由说起 反而更加争取一些外来的鼓励愿意付出一些在我的生命够好自由那些美丽般的逻辑 生源缓和在一些不美好的仅作 只是一些好感才值得我努力在卖 我的自由给你过的美好 给你过一些不必要的争吵只想要我的一些浮躁把浮躁打下 让自由美好的就懂生源里拥挤 不堪的放掉 若要得到不必要的勘误想自己一些美好的过去 漂浮不定更自由的生存力我要的只是不多 那一些就够给你 想象中美好的自由说起 反而更加争取一些外来的鼓励愿意付出一些在我的生命够好自由那些美丽般的逻辑 生源缓和在一些不美好的仅作 只是一些好感才值得我要的只是不多 那一些就够给你 想象中美好的自由说起 反而更加争取一些外来的鼓励愿意付出一些在我的生命够好自由那些美丽般的逻辑 生源缓和在一些不美好的仅作 只是一些好感才值得我要的只是不多 那一些就够给你 想象中美好的自由说起 反而更加争取一些外来的鼓励愿意付出一些在我的生命够好自由那些美丽般的逻辑 生源缓和在一些不美好的仅作 只是一些好感才值得

我努力在卖,卖出一片天。
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™

我要的只是不多 那一些就够
给你 想象中美好的自由
说起 反而更加争取一些外来的鼓励

愿意付出一些在我的生命
够好自由那些美丽般的逻辑 生源
缓和在一些不美好的仅作 只是一些好感
才值得

我努力在卖 我的自由
给你过的美好 给你过一些不必要的争吵

只想要我的一些浮躁
把浮躁打下 让自由美好的就懂

生源里拥挤 不堪的放掉 若要得到不必要的勘误
想自己一些美好的过去 漂浮不定
更自由的生存力

我要的只是不多 那一些就够
给你 想象中美好的自由
说起 反而更加争取一些外来的鼓励

愿意付出一些在我的生命
够好自由那些美丽般的逻辑 生源
缓和在一些不美好的仅作 只是一些好感
才值得

我要的只是不多 那一些就够
给你 想象中美好的自由
说起 反而更加争取一些外来的鼓励

愿意付出一些在我的生命
够好自由那些美丽般的逻辑 生源
缓和在一些不美好的仅作 只是一些好感
才值得

我要的只是不多 那一些就够
给你 想象中美好的自由
说起 反而更加争取一些外来的鼓励

愿意付出一些在我的生命
够好自由那些美丽般的逻辑 生源
缓和在一些不美好的仅作 只是一些好感
才值得

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces