他们的报应作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™说到人 最好有报应不是欺负我 就是压扁我个个样子都有现在的人一个个欺负我 压扁我当我是隐形的人我知道早期那个时候我没有了工作就是我毕业那天 一路找工作到现在 什么都没用 什么都没有是那个人渣敦姑扎夫鲁害我的。他的样子我记到最后,最好他的健康给我亮红灯,不要拿投资的借口说帮马来西亚恢复经济,一切都是造假的。他跑步的样子我不喜欢看。还跟一般不见识的马拉松赛也一起做鸡。马币跌到现在是不会恢复了,而且东西越涨越离谱。甚至国际经济学说 马来西亚未来几年会被那些贪官和外交生意企业家吞掉这笔钱。他们早就做好这些臭项措施。尤其投资者都是一半年轻的马来人现在在扎夫鲁的手下干事。扎夫鲁很厉害干事去这里去哪里都是阿公的公款,那个烂华被他骗走了。也一起做这个做那个。年轻人都是国家的未来报复,我说 我会对这些年轻人报复。以免那个鸡垃圾再重演。

他们的报应
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™

说到人 最好有报应
不是欺负我 就是压扁我
个个样子都有

现在的人一个个欺负我 压扁我
当我是隐形的人

我知道早期那个时候我没有了工作就是我毕业那天 一路找工作到现在 什么都没用 什么都没有
是那个人渣敦姑扎夫鲁害我的。他的样子我记到最后,最好他的健康给我亮红灯,不要拿投资的借口说帮马来西亚恢复经济,一切都是造假的。他跑步的样子我不喜欢看。还跟一般不见识的马拉松赛也一起做鸡。

马币跌到现在是不会恢复了,而且东西越涨越离谱。甚至国际经济学说 马来西亚未来几年会被那些贪官和外交生意企业家吞掉这笔钱。他们早就做好这些臭项措施。

尤其投资者都是一半年轻的马来人现在在扎夫鲁的手下干事。扎夫鲁很厉害干事去这里去哪里都是阿公的公款,那个烂华被他骗走了。也一起做这个做那个。

年轻人都是国家的未来报复,我说 我会对这些年轻人报复。以免那个鸡垃圾再重演。

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces