原来我一直都在喜欢你 /2016-17 MACHINE KEIKO まちね けいこ The New of WORLD TOUR #日场惠子 YL Land 世界巡回演唱会 THEME SONG 作词:YL 作曲:YL/Mika Zen/Roberto Painlova/Sia/Matsuka Konenshima/Ayuka Senki/Toro Zarashinde

原来我一直都在喜欢你 /2016-17 MACHINE KEIKO まちね けいこ The New of WORLD TOUR #日场惠子 YL Land 世界巡回演唱会 THEME SONG
作词:YL
作曲:YL/Mika Zen/Roberto Painlova/Sia/Matsuka Konenshima/Ayuka Senki/Toro Zarashinde

我还在这里 看着你
我还是喜欢 原来的自己
都怪我脾气 很大 大到没有本里
想在怪自己 我无能为力

日子平常的过去了 我还是在原地
无能将自己抱怨换做功力
像我的梦一样 就在这里看清楚 我知道
我明了 这个世界本来就是这样
你我都是看低

(music)

每一首的爱情歌 要将我都给你
实在源头关顾某首成型 让你我都代替
过去的好 十字街到 那个出口
我看见你 我就让我爱你

原来我一直都在喜欢你
我喜欢你的原因
没有大过天的慢行 园子里的好相亲
过去式 都将自己 关在这个屋里
没有碰过你 我觉得好像看见你

原来我一直都在喜欢你
我喜欢你的本领
没有受过任何伤害 实在看到你的好
我想你 这些日子 有你就好了
因为我不会说出 我喜欢你的原因

我还在这里 看着你
我还是喜欢 原来的自己
都怪我脾气 很大 大到没有本里
想在怪自己 我无能为力

日子平常的过去了 我还是在原地
无能将自己抱怨换做功力
像我的梦一样 就在这里看清楚 我知道
我明了 这个世界本来就是这样
你我都是看低

(music)

每一首的爱情歌 要将我都给你
实在源头关顾某首成型 让你我都代替
过去的好 十字街到 那个出口
我看见你 我就让我爱你

原来我一直都在喜欢你
我喜欢你的原因
没有大过天的慢行 园子里的好相亲
过去式 都将自己 关在这个屋里
没有碰过你 我觉得好像看见你

原来我一直都在喜欢你
我喜欢你的本领
没有受过任何伤害 实在看到你的好
我想你 这些日子 有你就好了
因为我不会说出 我喜欢你的原因

我还在这里 看着你
我还是喜欢 原来的自己
都怪我脾气 很大 大到没有本里
想在怪自己 我无能为力

日子平常的过去了 我还是在原地
无能将自己抱怨换做功力
像我的梦一样 就在这里看清楚 我知道
我明了 这个世界本来就是这样
你我都是看低

(music)

每一首的爱情歌 要将我都给你
实在源头关顾某首成型 让你我都代替
过去的好 十字街到 那个出口
我看见你 我就让我爱你

原来我一直都在喜欢你
我喜欢你的原因
没有大过天的慢行 园子里的好相亲
过去式 都将自己 关在这个屋里
没有碰过你 我觉得好像看见你

原来我一直都在喜欢你
我喜欢你的本领
没有受过任何伤害 实在看到你的好
我想你 这些日子 有你就好了
因为我不会说出 我喜欢你的原因

我还在这里 看着你
我还是喜欢 原来的自己
都怪我脾气 很大 大到没有本里
想在怪自己 我无能为力

日子平常的过去了 我还是在原地
无能将自己抱怨换做功力
像我的梦一样 就在这里看清楚 我知道
我明了 这个世界本来就是这样
你我都是看低

(music)

每一首的爱情歌 要将我都给你
实在源头关顾某首成型 让你我都代替
过去的好 十字街到 那个出口
我看见你 我就让我爱你

原来我一直都在喜欢你
我喜欢你的原因
没有大过天的慢行 园子里的好相亲
过去式 都将自己 关在这个屋里
没有碰过你 我觉得好像看见你

原来我一直都在喜欢你
我喜欢你的本领
没有受过任何伤害 实在看到你的好
我想你 这些日子 有你就好了
因为我不会说出 我喜欢你的原因

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces