#REPOST NEW ELEMENT SONG: 对不起,给自己 作词:YL 作曲:YL

#REPOST NEW ELEMENT SONG:
对不起,给自己
作词:YL
作曲:YL

Rap: 如果你就这样抱怨这世界是无穷的看解
为什么你留下来的东西都给了别人看顾了
还好不是什么 我不就这样 不将就 乐观吧
也许是还给一个没有未来的自己 我说定吧

Excuse me, you are weird!!!!!!!!!!
Oh sxxx my freak thousand weird and autonism
By your side to your mind
I don't care peace me...

你会说了什么 我什么都是不懂
一眼看了就研究 多年来的生活
如火 如火般的愤沟 再说爱你吗

对不起
给我自己
还好你有我爱身上用微妙的商品
和你我的爱如不离
这是世界终究要换的披绿 给未来的

Rap: 如果你就这样抱怨这世界是无穷的看解
为什么你留下来的东西都给了别人看顾了
还好不是什么 我不就这样 不将就 乐观吧
也许是还给一个没有未来的自己 我说定吧

Excuse me, you are weird!!!!!!!!!!
Oh sxxx my freak thousand weird and autonism
By your side to your mind
I don't care peace me...

你会说了什么 我什么都是不懂
一眼看了就研究 多年来的生活
如火 如火般的愤沟 再说爱你吗

对不起
给我自己
还好你有我爱身上用微妙的商品
和你我的爱如不离
这是世界终究要换的披绿 给未来的

Rap: 如果你就这样抱怨这世界是无穷的看解
为什么你留下来的东西都给了别人看顾了
还好不是什么 我不就这样 不将就 乐观吧
也许是还给一个没有未来的自己 我说定吧

Excuse me, you are weird!!!!!!!!!!
Oh sxxx my freak thousand weird and autonism
By your side to your mind
I don't care peace me...

你会说了什么 我什么都是不懂
一眼看了就研究 多年来的生活
如火 如火般的愤沟 再说爱你吗

对不起
给我自己
还好你有我爱身上用微妙的商品
和你我的爱如不离
这是世界终究要换的披绿 给未来的

Rap: 如果你就这样抱怨这世界是无穷的看解
为什么你留下来的东西都给了别人看顾了
还好不是什么 我不就这样 不将就 乐观吧
也许是还给一个没有未来的自己 我说定吧

Excuse me, you are weird!!!!!!!!!!
Oh sxxx my freak thousand weird and autonism
By your side to your mind
I don't care peace me...

你会说了什么 我什么都是不懂
一眼看了就研究 多年来的生活
如火 如火般的愤沟 再说爱你吗

对不起
给我自己
还好你有我爱身上用微妙的商品
和你我的爱如不离
这是世界终究要换的披绿 给未来的


Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces