TEASER 1



日场惠子 /2016-17 MACHINE KEIKO まちね けいこ The New of WORLD TOUR #日场惠子 YL Land 世界巡回演唱会 THEME SONG
作词:YL
作曲:YL/Mika Zen/Roberto Painlova/Sia/Matsuka Konenshima/Ayuka Senki/Toro Zarashinde

降临最后一刻我们升举
到我的世界演唱会落定

一秒钟呼吸
一分钟熟悉
一年过后 我们声场之举

敲定之夜在养生管道须品
人间桑海诺亚永平和煦

带你去看世界 
最乐观的惊喜
唱完一句 日场惠子 的延续

于是我看完这一场戏
于是我对自己多大的努力
于是雨泪滴在这茫茫的人海里

像一个圆圈 圆圈挥霍着阿里巴巴上海於
惊天而动地 跨国一万个世纪
茫茫之中 遇见了 天与地
组建一个长达 3.5 忆的公里

每一天时间像我书里的日记
作品是灌溉着人生的道理
蝴蝶有的翅膀 这民间事故穿成一生指引
放宽脚步踏上阿拉大地

若时间走在人间自导
若彷徨不是莫非走掉
若一颗也许荡漾心跳
带我走到 应许之地 看我好

降临最后一刻我们升举
到我的世界演唱会落定

一秒钟呼吸
一分钟熟悉
一年过后 我们声场之举

敲定之夜在养生管道须品
人间桑海诺亚永平和煦

带你去看世界 
最乐观的惊喜
唱完一句 日场惠子 的延续

于是我看完这一场戏
于是我对自己多大的努力
于是雨泪滴在这茫茫的人海里

像一个圆圈 圆圈挥霍着阿里巴巴上海於
惊天而动地 跨国一万个世纪
茫茫之中 遇见了 天与地
组建一个长达 3.5 忆的公里

每一天时间像我书里的日记
作品是灌溉着人生的道理
蝴蝶有的翅膀 这民间事故穿成一生指引
放宽脚步踏上阿拉大地

若时间走在人间自导
若彷徨不是莫非走掉
若一颗也许荡漾心跳
带我走到 应许之地 看我好

降临最后一刻我们升举
到我的世界演唱会落定

一秒钟呼吸
一分钟熟悉
一年过后 我们声场之举

敲定之夜在养生管道须品
人间桑海诺亚永平和煦

带你去看世界 
最乐观的惊喜
唱完一句 日场惠子 的延续

于是我看完这一场戏
于是我对自己多大的努力
于是雨泪滴在这茫茫的人海里

像一个圆圈 圆圈挥霍着阿里巴巴上海於
惊天而动地 跨国一万个世纪
茫茫之中 遇见了 天与地
组建一个长达 3.5 忆的公里

每一天时间像我书里的日记
作品是灌溉着人生的道理
蝴蝶有的翅膀 这民间事故穿成一生指引
放宽脚步踏上阿拉大地

若时间走在人间自导
若彷徨不是莫非走掉
若一颗也许荡漾心跳
带我走到 应许之地 看我好

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces