我不想你死沉大海 作词:卓文萱/YL 作曲:王思佳 我不想你 我不像自己 永远被侵袭可乐也没有关系 到最后的路程我要的那结局 因为如果不是一场雨 那海市蜃楼 那伪装的武器 因为喜欢 倒不如喜欢 这场暴风雨 呐喊无怨 呐喊纠结 呐喊为什么会这样 连一个脸孔 都不是我答案 我不是想你 因为死沉大海 可以告诉我 为了一个秘密 拿好的武器 连风都被打断涟漪 我的深呼吸 为了这抓迷藏 深海的地狱 看见我的秘密 被封了前行 管道好多己私语 对的人群 风华二十六古的戏 因为是你 我像自己 为了 死沉大海在谷底我不想你 我不像自己 永远被侵袭可乐也没有关系 到最后的路程我要的那结局 因为如果不是一场雨 那海市蜃楼 那伪装的武器 因为喜欢 倒不如喜欢 这场暴风雨 呐喊无怨 呐喊纠结 呐喊为什么会这样 连一个脸孔 都不是我答案 我不是想你 因为死沉大海 可以告诉我 为了一个秘密 拿好的武器 连风都被打断涟漪 我的深呼吸 为了这抓迷藏 深海的地狱 看见我的秘密 被封了前行 管道好多己私语 对的人群 风华二十六古的戏 因为是你 我像自己 为了 死沉大海在谷底

我不想你死沉大海 作词:卓文萱/YL 作曲:王思佳 

我不想你 我不像自己 永远被侵袭可乐也没有关系 到最后的路程我要的那结局 因为如果不是一场雨 那海市蜃楼 那伪装的武器 因为喜欢 倒不如喜欢 这场暴风雨 呐喊无怨 呐喊纠结 呐喊为什么会这样 连一个脸孔 都不是我答案 我不是想你 因为死沉大海 可以告诉我 为了一个秘密 拿好的武器 连风都被打断涟漪 我的深呼吸 为了这抓迷藏 深海的地狱 看见我的秘密 被封了前行 管道好多己私语 对的人群 风华二十六古的戏 因为是你 我像自己 为了 死沉大海在谷底我不想你 我不像自己 永远被侵袭可乐也没有关系 到最后的路程我要的那结局 因为如果不是一场雨 那海市蜃楼 那伪装的武器 因为喜欢 倒不如喜欢 这场暴风雨 呐喊无怨 呐喊纠结 呐喊为什么会这样 连一个脸孔 都不是我答案 我不是想你 因为死沉大海 可以告诉我 为了一个秘密 拿好的武器 连风都被打断涟漪 我的深呼吸 为了这抓迷藏 深海的地狱 看见我的秘密 被封了前行 管道好多己私语 对的人群 风华二十六古的戏 因为是你 我像自己 为了 死沉大海在谷底

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces