奠文梳妆 Essay Dressing 作词/曲/编曲/制作人:yL

Image may contain: bicycle, sky, cloud, outdoor, text and nature奠文梳妆
Essay Dressing
作词/曲/编曲/制作人:yL
告别的仪式可以知道吗
跟着脚步一步走上天涯
哪里的梳妆 哪里的奠文
都是起码改头换面新的生果
理直气壮都走上了天际
不要生物而微生物复制
原来的淑华 原来的偏袒
以为生物是可以变得更加奇妙
那个世纪的武装
变得我像你你像我 盖头上扬
以为我知道这是文言文
莫非离开了知识 奇妙的演绎 我决无望
那个时候 那个的我
都是我 变得更加贴近
告别的仪式可以知道吗
跟着脚步一步走上天涯
哪里的梳妆 哪里的奠文
都是起码改头换面新的生果
理直气壮都走上了天际
不要生物而微生物复制
原来的淑华 原来的偏袒
以为生物是可以变得更加奇妙
那个世纪的武装
变得我像你你像我 盖头上扬
以为我知道这是文言文
莫非离开了知识 奇妙的演绎 我决无望
那个时候 那个的我
都是我 变得更加贴近
告别的仪式可以知道吗
跟着脚步一步走上天涯
哪里的梳妆 哪里的奠文
都是起码改头换面新的生果
理直气壮都走上了天际
不要生物而微生物复制
原来的淑华 原来的偏袒
以为生物是可以变得更加奇妙
那个世纪的武装
变得我像你你像我 盖头上扬
以为我知道这是文言文
莫非离开了知识 奇妙的演绎 我决无望
那个时候 那个的我
都是我 变得更加贴近
告别的仪式可以知道吗
跟着脚步一步走上天涯
哪里的梳妆 哪里的奠文
都是起码改头换面新的生果
理直气壮都走上了天际
不要生物而微生物复制
原来的淑华 原来的偏袒
以为生物是可以变得更加奇妙
那个世纪的武装
变得我像你你像我 盖头上扬
以为我知道这是文言文
莫非离开了知识 奇妙的演绎 我决无望
那个时候 那个的我
都是我 变得更加贴近
告别的仪式可以知道吗
跟着脚步一步走上天涯
哪里的梳妆 哪里的奠文
都是起码改头换面新的生果
理直气壮都走上了天际
不要生物而微生物复制
原来的淑华 原来的偏袒
以为生物是可以变得更加奇妙
那个世纪的武装
变得我像你你像我 盖头上扬
以为我知道这是文言文
莫非离开了知识 奇妙的演绎 我决无望
那个时候 那个的我
都是我 变得更加贴近

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces