自杀不如杀人比较好 Zìshā bùrú shārén bǐjiào hǎo Suicide is worse than killing 作词/曲/编曲/制作人:yL

Image may contain: one or more people
自杀不如杀人比较好
Zìshā bùrú shārén bǐjiào hǎo
Suicide is worse than killing
作词/曲/编曲/制作人:yL
我不喜欢看她 你可以滚开吗
我喜欢看你 你喜欢吗
这是一种自杀不如杀人比较好的年代
众遭的人 看腻了 我不喜欢
我喜欢自身的创作和原创 我就是神的音乐
看不到的世界 看得到的世界
我没有喜欢过你 你别自作多情
看得到的污点 看不到的污点
我没有支持你 你随时奉陪
垃圾的社团就是从这里开始
要我写肮脏的音乐我不喜欢
要我写快乐的人生我不够才
自己知道的东西不会分享给别人这是自私
自己不知道的事被人说穿这是污泄
看起来这世界太不简单了因为好多人在用我的文字去做他们的事
泄漏的人生在哪个黑洞都抱不起人生荒唐的事
为什么我要自杀因为看到他们色了
为什么自己不会找到自己的颜色
因为我的颜色自己弄肮脏了
怪自己那么笨 没有纯血统的单一
本人不太了解为什么这世界会变得这样如此美好到凄惨
黄色的后山是我埋伏前所未有的之色
搞到三天半夜自己做好做自己的事
好奇没有用只能折磨自己
那如此黑暗的世界总会有一天会奉还他们
我不喜欢看她 你可以滚开吗
我喜欢看你 你喜欢吗
这是一种自杀不如杀人比较好的年代
众遭的人 看腻了 我不喜欢
我喜欢自身的创作和原创 我就是神的音乐
看不到的世界 看得到的世界
我没有喜欢过你 你别自作多情
看得到的污点 看不到的污点
我没有支持你 你随时奉陪
垃圾的社团就是从这里开始
要我写肮脏的音乐我不喜欢
要我写快乐的人生我不够才
自己知道的东西不会分享给别人这是自私
自己不知道的事被人说穿这是污泄
看起来这世界太不简单了因为好多人在用我的文字去做他们的事
泄漏的人生在哪个黑洞都抱不起人生荒唐的事
为什么我要自杀因为看到他们色了
为什么自己不会找到自己的颜色
因为我的颜色自己弄肮脏了
怪自己那么笨 没有纯血统的单一
本人不太了解为什么这世界会变得这样如此美好到凄惨
黄色的后山是我埋伏前所未有的之色
搞到三天半夜自己做好做自己的事
好奇没有用只能折磨自己
那如此黑暗的世界总会有一天会奉还他们
我不喜欢看她 你可以滚开吗
我喜欢看你 你喜欢吗
这是一种自杀不如杀人比较好的年代
众遭的人 看腻了 我不喜欢
我喜欢自身的创作和原创 我就是神的音乐
看不到的世界 看得到的世界
我没有喜欢过你 你别自作多情
看得到的污点 看不到的污点
我没有支持你 你随时奉陪
垃圾的社团就是从这里开始
要我写肮脏的音乐我不喜欢
要我写快乐的人生我不够才
自己知道的东西不会分享给别人这是自私
自己不知道的事被人说穿这是污泄
看起来这世界太不简单了因为好多人在用我的文字去做他们的事
泄漏的人生在哪个黑洞都抱不起人生荒唐的事
为什么我要自杀因为看到他们色了
为什么自己不会找到自己的颜色
因为我的颜色自己弄肮脏了
怪自己那么笨 没有纯血统的单一
本人不太了解为什么这世界会变得这样如此美好到凄惨
黄色的后山是我埋伏前所未有的之色
搞到三天半夜自己做好做自己的事
好奇没有用只能折磨自己
那如此黑暗的世界总会有一天会奉还他们
我不喜欢看她 你可以滚开吗
我喜欢看你 你喜欢吗
这是一种自杀不如杀人比较好的年代
众遭的人 看腻了 我不喜欢
我喜欢自身的创作和原创 我就是神的音乐
看不到的世界 看得到的世界
我没有喜欢过你 你别自作多情
看得到的污点 看不到的污点
我没有支持你 你随时奉陪
垃圾的社团就是从这里开始
要我写肮脏的音乐我不喜欢
要我写快乐的人生我不够才
自己知道的东西不会分享给别人这是自私
自己不知道的事被人说穿这是污泄
看起来这世界太不简单了因为好多人在用我的文字去做他们的事
泄漏的人生在哪个黑洞都抱不起人生荒唐的事
为什么我要自杀因为看到他们色了
为什么自己不会找到自己的颜色
因为我的颜色自己弄肮脏了
怪自己那么笨 没有纯血统的单一
本人不太了解为什么这世界会变得这样如此美好到凄惨
黄色的后山是我埋伏前所未有的之色
搞到三天半夜自己做好做自己的事
好奇没有用只能折磨自己
那如此黑暗的世界总会有一天会奉还他们

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces