湖南港口 Hunan Port 作词/曲/编曲/制作人:yL

Image may contain: sky and outdoor
湖南港口
Hunan Port
作词/曲/编曲/制作人:yL

这是爱情第三代 给我的吻
这是热情第五代 他说回来
我愿意酒浓 那相思第三口
我愿意说我的哈罗
每当日子看穿了生命的第二代
每当夏天的午后我说的第一代
热烈的问着我爽朗的口吻说
如果日子像我的出口
湖南港口 哦 哦 哦
拉着月子的向往
穿越了第六代 给我的第四代
源日子的成功与我不同
Halo halo halo
Halo halo halo
不要忘记我的热烈相识的第三代
互相帮助对我就说热烈的第二代
已看春天的门外我热情的第一代
希望我 我就是我 我是第三代
这是爱情第三代 给我的吻
这是热情第五代 他说回来
我愿意酒浓 那相思第三口
我愿意说我的哈罗
每当日子看穿了生命的第二代
每当夏天的午后我说的第一代
热烈的问着我爽朗的口吻说
如果日子像我的出口
湖南港口 哦 哦 哦
拉着月子的向往
穿越了第六代 给我的第四代
源日子的成功与我不同
Halo halo halo
Halo halo halo
不要忘记我的热烈相识的第三代
互相帮助对我就说热烈的第二代
已看春天的门外我热情的第一代
希望我 我就是我 我是第三代
这是爱情第三代 给我的吻
这是热情第五代 他说回来
我愿意酒浓 那相思第三口
我愿意说我的哈罗
每当日子看穿了生命的第二代
每当夏天的午后我说的第一代
热烈的问着我爽朗的口吻说
如果日子像我的出口
湖南港口 哦 哦 哦
拉着月子的向往
穿越了第六代 给我的第四代
源日子的成功与我不同
Halo halo halo
Halo halo halo
不要忘记我的热烈相识的第三代
互相帮助对我就说热烈的第二代
已看春天的门外我热情的第一代
希望我 我就是我 我是第三代
这是爱情第三代 给我的吻
这是热情第五代 他说回来
我愿意酒浓 那相思第三口
我愿意说我的哈罗
每当日子看穿了生命的第二代
每当夏天的午后我说的第一代
热烈的问着我爽朗的口吻说
如果日子像我的出口
湖南港口 哦 哦 哦
拉着月子的向往
穿越了第六代 给我的第四代
源日子的成功与我不同
Halo halo halo
Halo halo halo
不要忘记我的热烈相识的第三代
互相帮助对我就说热烈的第二代
已看春天的门外我热情的第一代
希望我 我就是我 我是第三代

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces