我已注定死了不管你们是什么人作词/作曲/编曲/制作人:YL阑珊的灯火已经秋过时常的朋友已经晚了太年的不安如数 我等候的那一个 背叛幸福的枷锁那一个的你如今年了复杂的包袱就像弱智太方的不安十字街口 的那一个你 如今荒诞的沙漠我已注定死了 不管你们是什么人我已注定死了 不管你们是什么人不要给我敲诈骨头 那份安定的年过人来如阳 人死了如去的埋藏阑珊的灯火已经秋过时常的朋友已经晚了太年的不安如数 我等候的那一个 背叛幸福的枷锁那一个的你如今年了复杂的包袱就像弱智太方的不安十字街口 的那一个你 如今荒诞的沙漠我已注定死了 不管你们是什么人我已注定死了 不管你们是什么人不要给我敲诈骨头 那份安定的年过人来如阳 人死了如去的埋藏我已注定死了 不管你们是什么人我已注定死了 不管你们是什么人不要给我敲诈骨头 那份安定的年过人来如阳 人死了如去的埋藏

我已注定死了不管你们是什么人作词/作曲/编曲/制作人:YL

阑珊的灯火已经秋过
时常的朋友已经晚了
太年的不安如数 我等候的那一个 背叛幸福的枷锁

那一个的你如今年了
复杂的包袱就像弱智
太方的不安十字街口 的那一个你 如今荒诞的沙漠

我已注定死了 不管你们是什么人
我已注定死了 不管你们是什么人
不要给我敲诈骨头 那份安定的年过
人来如阳 人死了如去
的埋藏

阑珊的灯火已经秋过
时常的朋友已经晚了
太年的不安如数 我等候的那一个 背叛幸福的枷锁

那一个的你如今年了
复杂的包袱就像弱智
太方的不安十字街口 的那一个你 如今荒诞的沙漠

我已注定死了 不管你们是什么人
我已注定死了 不管你们是什么人
不要给我敲诈骨头 那份安定的年过
人来如阳 人死了如去
的埋藏

我已注定死了 不管你们是什么人
我已注定死了 不管你们是什么人
不要给我敲诈骨头 那份安定的年过
人来如阳 人死了如去
的埋藏

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces