美丽的诗歌 Beautiful Poetry/Galory Version作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Jason Leung就想要 美丽的诗歌 欢诵着不过起眼仿佛一秒钟我都认可只不过想要力量去诠释去感动别人不妨我说 也不妨你说我就是想要 美丽的诗歌 一起来欢诵着被读的日子应该拥有 全都是美丽的人他想要 他不过想对抗自己 却无法默认征服了全世界 我就是想要在最高的一场演出美满的心会不过只想在美丽的一回 唱着人生呢爱 不求任何人不爱 不要带着相扑跟我说 日子长久的日出你来我的日奔向魁的兜里和单纯的一尺芬芳 如模糊的眼里将日心留给的痕迹 爱默认理方对一初步的时间 应该给你就想要 美丽的诗歌 欢诵着不过起眼仿佛一秒钟我都认可只不过想要力量去诠释去感动别人不妨我说 也不妨你说我就是想要 美丽的诗歌 一起来欢诵着被读的日子应该拥有 全都是美丽的人他想要 他不过想对抗自己 却无法默认征服了全世界 我就是想要在最高的一场演出美满的心会就想要 美丽的诗歌 欢诵着不过起眼仿佛一秒钟我都认可只不过想要力量去诠释去感动别人不妨我说 也不妨你说我就是想要 美丽的诗歌 一起来欢诵着被读的日子应该拥有 全都是美丽的人他想要 他不过想对抗自己 却无法默认征服了全世界 我就是想要在最高的一场演出美满的心会不过只想在美丽的一回 唱着人生呢作词:YL, 施人诚,王雅君,當宁作曲:YL, 文慧如,莎莎编曲:YL, 杨乃文制作人:YL, 周心节,奇特

美丽的诗歌 Beautiful Poetry/Galory Version
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Jason Leung

就想要 美丽的诗歌 欢诵着
不过起眼仿佛一秒钟我都认可
只不过想要力量去诠释去感动别人
不妨我说 也不妨你说

我就是想要 美丽的诗歌 一起来欢诵着
被读的日子应该拥有 全都是美丽的人
他想要 他不过想对抗自己 却无法默认
征服了全世界 我就是想要在最高的一场
演出美满的心会

不过只想在美丽的一回 唱着人生呢

爱 不求任何人
不爱 不要带着相扑
跟我说 日子长久的日出
你来我的日奔向魁的兜里

和单纯的一尺
芬芳 如模糊的眼里
将日心留给的痕迹 爱默认理方对一
初步的时间 应该给你

就想要 美丽的诗歌 欢诵着
不过起眼仿佛一秒钟我都认可
只不过想要力量去诠释去感动别人
不妨我说 也不妨你说

我就是想要 美丽的诗歌 一起来欢诵着
被读的日子应该拥有 全都是美丽的人
他想要 他不过想对抗自己 却无法默认
征服了全世界 我就是想要在最高的一场
演出美满的心会

就想要 美丽的诗歌 欢诵着
不过起眼仿佛一秒钟我都认可
只不过想要力量去诠释去感动别人
不妨我说 也不妨你说

我就是想要 美丽的诗歌 一起来欢诵着
被读的日子应该拥有 全都是美丽的人
他想要 他不过想对抗自己 却无法默认
征服了全世界 我就是想要在最高的一场
演出美满的心会

不过只想在美丽的一回 唱着人生呢

作词:YL, 施人诚,王雅君,當宁
作曲:YL, 文慧如,莎莎
编曲:YL, 杨乃文
制作人:YL, 周心节,奇特

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces