曾经被我打过的人 Orang yang pernah dipukul oleh saya曾经被我骂过的人 Orang yang pernah dimarah oleh saya曾经被我伤过的人 Orang yang pernah dicedera oleh saya当一张专辑完成的序幕,会是什么样的曾经和经过,后来呢?YL 最可耻的一张专辑要完成时,突然有一个人离开我了,他是谁?就是我自己。2023 AVIANIX 国际影展专辑 YL 打破亚洲🌏与全球市场 迎接这一张 自创自写自曲自制 的规模大片专辑 [曾经 Far Away From The Road]

曾经被我打过的人 Orang yang pernah dipukul oleh saya

曾经被我骂过的人 Orang yang pernah dimarah oleh saya

曾经被我伤过的人 Orang yang pernah dicedera oleh saya

当一张专辑完成的序幕,会是什么样的曾经和经过,后来呢?

YL 最可耻的一张专辑要完成时,突然有一个人离开我了,他是谁?

就是我自己。

2023 AVIANIX 国际影展专辑 YL 打破亚洲🌏与全球市场 迎接这一张 自创自写自曲自制 的规模大片专辑 [曾经 Far Away From The Road]

曾经想过要放弃的生活 后来自己知道有人在跟随着我 每一个步伐 每一个步骤 每一个跳动 每一个平率 都是有节奏,然而这节奏组成了我的新歌 和 整张专辑的概念。我无法想象到自己会是这个样子 。

自己得过无数的奖项,好像每一天都没有休息过。甚至吃饭也要不定和胃口。凡是曾经走过的岁月,无人能自愈疗和。

夭折
作词/作曲/编曲/制作人:YL™
为什么我的秘密会说给人听
人都知道我的样子态度是这样了
刚好今天明天后天是我的休假
不管什么时候 都要保持自己的态度和行为 别惹上麻烦关于人闯进我的秘密花园

对这些人来说 我已经对任何人没有兴趣了
还管人家驾车闯进我的门口 是不是想找死

世界本来就是夭折 夭折的人还为什么活着
故意耍自己是威风的无憾 很可耻不知羞耻

折磨自己是好的 因为有一天是那些人的命代替我死 我还活着到最后一天世界末日我一个人的存在 世界早已经离开

夭折 就是胡说八道
夭折 就是人为
夭折 就是我的死
夭折 到天涯海角 四处都是人在做戏 给你看 给你欣赏 给你欢乐 给你 的命 缩短

不是经常中等的贫苦是人性欢乐 而是被人带来的伤痛 接你一把口说无知 此有此理 有没有道理

填写的人就是嫉妒心强 以为是把控意识 可导致人的脑激发刺激 而脑死

无痛不出无在 身患边缘 人非末己

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces