连疯人也骂我去死作词/作曲/编曲/制作人:YL™我死就好了你的手心在哪儿等我走 就愿我一天就走了不再回来了那时光的永恒只怕人走进偷心的一道车如果永恒就不会透彻像我们 想他们 向你们 我走在费心炙热连疯人也骂我去死 我该死 我该死在那边如曙光 进步的繁荣我不需任何帮我死 只默默的等待遗憾 走着走着 就到了 最遗憾的宿命心扉宽阔我死就好了你的手心在哪儿等我走 就愿我一天就走了不再回来了那时光的永恒只怕人走进偷心的一道车如果永恒就不会透彻像我们 想他们 向你们 我走在费心炙热连疯人也骂我去死 我该死 我该死在那边如曙光 进步的繁荣我不需任何帮我死 只默默的等待遗憾 走着走着 就到了 最遗憾的宿命心扉宽阔连疯人也骂我去死 我该死 我该死在那边如曙光 进步的繁荣我不需任何帮我死 只默默的等待遗憾 走着走着 就到了 最遗憾的宿命心扉宽阔只往上天空 看见离开的人 只默默祝福的一对人永恒却没用供热连疯人也骂我去死 我该死 我该死在那边如曙光 进步的繁荣我不需任何帮我死 只默默的等待遗憾 走着走着 就到了 最遗憾的宿命心扉宽阔连疯人也骂我去死 我该死 我该死在那边如曙光 进步的繁荣我不需任何帮我死 只默默的等待遗憾 走着走着 就到了 最遗憾的宿命心扉宽阔

连疯人也骂我去死
作词/作曲/编曲/制作人:YL™
我死就好了
你的手心在哪儿
等我走 就愿我一天就走了
不再回来了

那时光的永恒
只怕人走进偷心的一道车
如果永恒就不会透彻
像我们 想他们 向你们 我走在费心炙热

连疯人也骂我去死 我该死 我该死
在那边如曙光 进步的繁荣

我不需任何帮我死 只默默的等待
遗憾 走着走着 就到了 最遗憾的宿命
心扉宽阔

我死就好了
你的手心在哪儿
等我走 就愿我一天就走了
不再回来了

那时光的永恒
只怕人走进偷心的一道车
如果永恒就不会透彻
像我们 想他们 向你们 我走在费心炙热

连疯人也骂我去死 我该死 我该死
在那边如曙光 进步的繁荣

我不需任何帮我死 只默默的等待
遗憾 走着走着 就到了 最遗憾的宿命
心扉宽阔

连疯人也骂我去死 我该死 我该死
在那边如曙光 进步的繁荣

我不需任何帮我死 只默默的等待
遗憾 走着走着 就到了 最遗憾的宿命
心扉宽阔

只往上天空 看见离开的人 只默默祝福的一对人
永恒却没用供热

连疯人也骂我去死 我该死 我该死
在那边如曙光 进步的繁荣

我不需任何帮我死 只默默的等待
遗憾 走着走着 就到了 最遗憾的宿命
心扉宽阔

连疯人也骂我去死 我该死 我该死
在那边如曙光 进步的繁荣

我不需任何帮我死 只默默的等待
遗憾 走着走着 就到了 最遗憾的宿命
心扉宽阔

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces