破碎导弹失误区作词/作曲/编曲/制作人:YL™/小王子/阿超/吴易纬我借着你的名字 写一首无厘头的歌告诉我为什么 这区的人就是这样的自私的我们 和 自私的你们 自私的比较谁先会快乐在这里困境沙漠 温顺的动物是雕刻觉得我很好过 但你也不能说你会保护我较紧的口误 无限的上就 密闭躲在角落 哭着眼泪 问自己为什么破碎的语文失误导单区 我将我自己淹没覆盖的沉默回避的沉默 是该近千承受我回想自己的客流 今天要去的内疚不该失落 和必要痛苦的一身 真的复兴着我借着你的名字 写一首无厘头的歌告诉我为什么 这区的人就是这样的自私的我们 和 自私的你们 自私的比较谁先会快乐在这里困境沙漠 温顺的动物是雕刻觉得我很好过 但你也不能说你会保护我较紧的口误 无限的上就 密闭躲在角落 哭着眼泪 问自己为什么破碎的语文失误导单区 我将我自己淹没覆盖的沉默回避的沉默 是该近千承受我回想自己的客流 今天要去的内疚不该失落 和必要痛苦的一身 真的复兴着

破碎导弹失误区
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/小王子/阿超/吴易纬

我借着你的名字 写一首无厘头的歌
告诉我为什么 这区的人就是这样的

自私的我们 和 自私的你们 自私的比较谁先会快乐

在这里困境沙漠 温顺的动物是雕刻
觉得我很好过 但你也不能说你会保护我

较紧的口误 无限的上就 密闭
躲在角落 哭着眼泪 问自己为什么

破碎的语文失误导单区 我将我自己淹没
覆盖的沉默回避的沉默 是该近千承受

我回想自己的客流 今天要去的内疚
不该失落 和必要痛苦的一身 真的复兴着

我借着你的名字 写一首无厘头的歌
告诉我为什么 这区的人就是这样的

自私的我们 和 自私的你们 自私的比较谁先会快乐

在这里困境沙漠 温顺的动物是雕刻
觉得我很好过 但你也不能说你会保护我

较紧的口误 无限的上就 密闭
躲在角落 哭着眼泪 问自己为什么

破碎的语文失误导单区 我将我自己淹没
覆盖的沉默回避的沉默 是该近千承受

我回想自己的客流 今天要去的内疚
不该失落 和必要痛苦的一身 真的复兴着

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces