秋天诺瓦Autumn Nova作词友理/主念青作曲Fablo IndeksioGrif Aji编曲施纪里Ao制作人YL™回忆的 秋叶 落在满地都是 风声的红叶在我的心里 刻着一道墙 一幅的画面减低的声线 委屈不到时光的餐决来临时刻呼应的求饶征服了全是季节 而这个世界秋天 在我的心里 一面看清楚的画面想到达那个地方 远远近近 不是很远诺瓦 像是一阵风吹 我的记忆 不封印路线在这一场罗曼史的地理 余生和谐 再读完你的故事和情人的怀念回忆的 秋叶 落在满地都是 风声的红叶在我的心里 刻着一道墙 一幅的画面减低的声线 委屈不到时光的餐决来临时刻呼应的求饶征服了全是季节 而这个世界秋天 在我的心里 一面看清楚的画面想到达那个地方 远远近近 不是很远诺瓦 像是一阵风吹 我的记忆 不封印路线在这一场罗曼史的地理 余生和谐 再读完你的故事和情人的怀念回忆的 秋叶 落在满地都是 风声的红叶在我的心里 刻着一道墙 一幅的画面减低的声线 委屈不到时光的餐决来临时刻呼应的求饶征服了全是季节 而这个世界秋天 在我的心里 一面看清楚的画面想到达那个地方 远远近近 不是很远诺瓦 像是一阵风吹 我的记忆 不封印路线在这一场罗曼史的地理 余生和谐 再读完你的故事和情人的怀念秋天 在我的心里 一面看清楚的画面想到达那个地方 远远近近 不是很远诺瓦 像是一阵风吹 我的记忆 不封印路线在这一场罗曼史的地理 余生和谐 再读完你的故事和情人的怀念秋天 在我的心里 一面看清楚的画面想到达那个地方 远远近近 不是很远诺瓦 像是一阵风吹 我的记忆 不封印路线在这一场罗曼史的地理 余生和谐 再读完你的故事和情人的怀念

秋天
诺瓦
Autumn 
Nova

作词
友理/主念青

作曲
Fablo Indeksio
Grif Aji

编曲
施纪里
Ao

制作人
YL™

回忆的 秋叶 落在满地都是 风声的红叶
在我的心里 刻着一道墙 一幅的画面

减低的声线 委屈不到时光的餐决
来临时刻呼应的求饶征服了全是季节 而这个世界

秋天 在我的心里 一面看清楚的画面
想到达那个地方 远远近近 不是很远

诺瓦 像是一阵风吹 我的记忆 不封印路线
在这一场罗曼史的地理 余生和谐 再读完你的故事和情人的怀念

回忆的 秋叶 落在满地都是 风声的红叶
在我的心里 刻着一道墙 一幅的画面

减低的声线 委屈不到时光的餐决
来临时刻呼应的求饶征服了全是季节 而这个世界

秋天 在我的心里 一面看清楚的画面
想到达那个地方 远远近近 不是很远

诺瓦 像是一阵风吹 我的记忆 不封印路线
在这一场罗曼史的地理 余生和谐 再读完你的故事和情人的怀念

回忆的 秋叶 落在满地都是 风声的红叶
在我的心里 刻着一道墙 一幅的画面

减低的声线 委屈不到时光的餐决
来临时刻呼应的求饶征服了全是季节 而这个世界

秋天 在我的心里 一面看清楚的画面
想到达那个地方 远远近近 不是很远

诺瓦 像是一阵风吹 我的记忆 不封印路线
在这一场罗曼史的地理 余生和谐 再读完你的故事和情人的怀念

秋天 在我的心里 一面看清楚的画面
想到达那个地方 远远近近 不是很远

诺瓦 像是一阵风吹 我的记忆 不封印路线
在这一场罗曼史的地理 余生和谐 再读完你的故事和情人的怀念

秋天 在我的心里 一面看清楚的画面
想到达那个地方 远远近近 不是很远

诺瓦 像是一阵风吹 我的记忆 不封印路线
在这一场罗曼史的地理 余生和谐 再读完你的故事和情人的怀念

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces