不喊作词/作曲/编曲/制作人:YL™时间走得开始 或许我寂寞辽阔一阵子独方面的正式 就看到光辉明亮的举止换做古的方式 非要我想念自己的克制应该学会了拿个句子 携程铺面的识字旧时光和未来的日子托你的福我要我的新诚实做你的守卫和祝福的每一天下雪一开始 纪念日 纪念过去的经历我的双手是户籍被动的感受哪怕一开始 会比过去不要当成久练习我的涂抹和文雅新的结束和一开始走过来历经一种方式 被忽略新的感受和祝福带我走入天际 真的要我感受的年可惜非一般的时光 哪怕我不想念自己的忽必若要我的城市 就像那道伤疤不痛而不雅旧时光和未来的日子托你的福我要我的新诚实做你的守卫和祝福的每一天下雪一开始 纪念日 纪念过去的经历我的双手是户籍被动的感受哪怕一开始 会比过去不要当成久练习我的涂抹和文雅新的结束和一开始走过来旧时光和未来的日子托你的福我要我的新诚实做你的守卫和祝福的每一天没有伤害 我不要喊亏欠 祝福你们和我的心甘情愿 若时间躲避未来 不要抱歉 我真的没有不痛不累下雪一开始 纪念日 纪念过去的经历我的双手是户籍和你被动被动的感受哪怕一开始 会比过去不要当成久练习我的涂抹和文雅新的结束和你走过那些日子的祝福

不喊
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

时间走得开始 或许我寂寞辽阔一阵子

独方面的正式 就看到光辉明亮的举止

换做古的方式 非要我想念自己的克制

应该学会了拿个句子 携程铺面的识字

旧时光和未来的日子托你的福
我要我的新诚实做你的守卫和祝福的每一天

下雪一开始 纪念日 纪念过去的经历
我的双手是户籍被动的感受

哪怕一开始 会比过去不要当成久练习
我的涂抹和文雅新的结束和一开始走过来

历经一种方式 被忽略新的感受和祝福

带我走入天际 真的要我感受的年可惜

非一般的时光 哪怕我不想念自己的忽必

若要我的城市 就像那道伤疤不痛而不雅

旧时光和未来的日子托你的福
我要我的新诚实做你的守卫和祝福的每一天

下雪一开始 纪念日 纪念过去的经历
我的双手是户籍被动的感受

哪怕一开始 会比过去不要当成久练习
我的涂抹和文雅新的结束和一开始走过来

旧时光和未来的日子托你的福
我要我的新诚实做你的守卫和祝福的每一天

没有伤害 我不要喊亏欠 祝福你们和我的心甘情愿 若时间躲避未来 不要抱歉 我真的没有不痛不累

下雪一开始 纪念日 纪念过去的经历
我的双手是户籍和你被动被动的感受

哪怕一开始 会比过去不要当成久练习
我的涂抹和文雅新的结束和你走过那些日子的祝福

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces