这些人迟早是中风脑积血血管柱塞作词/作曲/编曲/制作人:YL™看到那些人积极的运动 我很讨厌因为身体迟早是会中招的事老人还在练什么健身 都是吃那些禁药来补充自己因为他们所面对的事是迟早的事这些人迟早是中风脑积血血管柱塞医生帮不了你 我是其中之一因为我饮食不正常有时多有时少 有时甚至不吃任何东西去运动吧 我知道 运动运动 运动哪怕自己没有时间找借口不要运动那些人运动到很积极 厉害到要死 不管男女老少甚至还会介绍保养品给我 因为那些保养品通常是有钱人买的 我身边的人很喜欢保养品 但我不喜欢 我喜欢看每个人都肥 除了我家人 其他的都是肥猪猪的 运什么运动 Zafrul 是一个健康的代言人 而且他真的很肥 尤其是下巴 我看不下去了你们运动到来也没用 中风是迟早的事 如果没运动那中风还是比较早发生。一点点就非常紧张不吃东西,不吃也是没用,嘴巴给我塞进去这些垃圾食物,运动身体腹肌,穿着美 有钱 也是会中风 总而言之 脑积血 血管柱塞 来自 油 是第一杀手。油 Oil 是非常危险的东西,oil 吃下去 身体的血管柱塞 甚至不会代谢 人就会变肥和困。有油的食物都是每天吃的食物 因为每天吃的油不限,要积极 保持良好的状态 不要油的食物,因为油杀死人就是非常简单,如果不照顾好就会得病重生。去运动的时候说我要跑 100km 不管是 几百公里 我也跑我也要坚持下去,因为坚持就会看到结果。结果我已经升天做天上的天使了。

这些人迟早是中风脑积血血管柱塞
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

看到那些人积极的运动 我很讨厌
因为身体迟早是会中招的事
老人还在练什么健身 都是吃那些禁药来补充自己
因为他们所面对的事是迟早的事
这些人迟早是中风脑积血血管柱塞

医生帮不了你 我是其中之一
因为我饮食不正常有时多有时少 有时甚至不吃任何东西

去运动吧 我知道 运动运动 运动
哪怕自己没有时间找借口不要运动
那些人运动到很积极 厉害到要死 不管男女老少
甚至还会介绍保养品给我 因为那些保养品通常是有钱人买的 我身边的人很喜欢保养品 但我不喜欢 我喜欢看每个人都肥 除了我家人 其他的都是肥猪猪的 

运什么运动 Zafrul 是一个健康的代言人 而且他真的很肥 尤其是下巴 我看不下去了

你们运动到来也没用 中风是迟早的事 如果没运动那中风还是比较早发生。一点点就非常紧张不吃东西,不吃也是没用,嘴巴给我塞进去这些垃圾食物,运动身体腹肌,穿着美 有钱 也是会中风 总而言之 脑积血 血管柱塞 来自 油 是第一杀手。油 Oil 是非常危险的东西,oil 吃下去 身体的血管柱塞 甚至不会代谢 人就会变肥和困。有油的食物都是每天吃的食物 因为每天吃的油不限,要积极 保持良好的状态 不要油的食物,因为油杀死人就是非常简单,如果不照顾好就会得病重生。

去运动的时候说我要跑 100km 不管是 几百公里 我也跑我也要坚持下去,因为坚持就会看到结果。结果我已经升天做天上的天使了。

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces