与我无关 Ambiosis feat.田馥甄/钟启秧YL ghost concept/concept ghost 新专辑 第二波主打 #ambiosis #与我无关 作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™/田馥甄/钟启秧Chorus:这相片留下几十年碰伤自己的擦身而过听得出 楚阳兴农 每一站的天后还与我可贵 积极 新本与旧的本省还好这一切 好好这一年 好像这一生其实 与我无关新的故事愚弄 以日复一日旧伤的惨痛 我剩下一切在时间的背后单曲救场好了 背书写当成小说 在凝望之前先来个节本深刻的我 负伤的利落 还简简单单 折腾的飞机 而飞过这相片留下几十年碰伤自己的擦身而过听得出 楚阳兴农 每一站的天后还与我可贵 积极 新本与旧的本省还好这一切 好好这一年 好像这一生其实 与我无关没陷于的时间寄出来的咖啡 我下腰带题 尖锐的刺猬负伤限额日记听得出来秘密 记忆线索的暧昧超级棒的主题曲这相片留下几十年碰伤自己的擦身而过听得出 楚阳兴农 每一站的天后还与我可贵 积极 新本与旧的本省还好这一切 好好这一年 好像这一生其实 与我无关这相片留下几十年碰伤自己的擦身而过听得出 楚阳兴农 每一站的天后还与我可贵 积极 新本与旧的本省还好这一切 好好这一年 好像这一生其实 与我无关其实 这一生 与我无关

与我无关 Ambiosis feat.田馥甄/钟启秧YL ghost concept/concept ghost 新专辑 第二波主打 #ambiosis #与我无关 作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™/田馥甄/钟启秧Chorus:这相片留下几十年碰伤自己的擦身而过听得出 楚阳兴农 每一站的天后还与我可贵 积极 新本与旧的本省还好这一切 好好这一年 好像这一生其实 与我无关新的故事愚弄 以日复一日旧伤的惨痛 我剩下一切在时间的背后单曲救场好了 背书写当成小说 在凝望之前先来个节本深刻的我 负伤的利落 还简简单单 折腾的飞机 而飞过这相片留下几十年碰伤自己的擦身而过听得出 楚阳兴农 每一站的天后还与我可贵 积极 新本与旧的本省还好这一切 好好这一年 好像这一生其实 与我无关没陷于的时间寄出来的咖啡 我下腰带题 尖锐的刺猬负伤限额日记听得出来秘密 记忆线索的暧昧超级棒的主题曲这相片留下几十年碰伤自己的擦身而过听得出 楚阳兴农 每一站的天后还与我可贵 积极 新本与旧的本省还好这一切 好好这一年 好像这一生其实 与我无关这相片留下几十年碰伤自己的擦身而过听得出 楚阳兴农 每一站的天后还与我可贵 积极 新本与旧的本省还好这一切 好好这一年 好像这一生其实 与我无关其实 这一生 与我无关

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces