话题人物 Topic Person Ghost Concept / Concept Ghost 第四波主打作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™口感较劲维生素 我不确定他是什么样的幸运之物密切关系维他命 时刻来临不要闲贵货样招呼物品为了你我什么都不要为了他什么样都抛弃为了我先占据的说明眼神占据全世纪我说来命题 OK 磞 磞出你的心理话题着急找宿尽可是逻辑我说来时局 POKE 磞 磞他的话题说明了全世界 都嗨你到底Just be the right personAm okey with this personI seem to be the right momentA little bit parasitic okey boom命令指数 肤浅的人潮成为了底数天空的反复命运 解答的次数我开启了幸运之物找集体的本命限度 人翻书 人要递进限度名呵护 潜逃这 我是你的 话题人物口感较劲维生素 我不确定他是什么样的幸运之物密切关系维他命 时刻来临不要闲贵货样招呼物品为了你我什么都不要为了他什么样都抛弃为了我先占据的说明眼神占据全世纪我说来命题 OK 磞 磞出你的心理话题着急找宿尽可是逻辑我说来时局 POKE 磞 磞他的话题说明了全世界 都嗨你到底Just be the right personAm okey with this personI seem to be the right momentA little bit parasitic okey boom命令指数 肤浅的人潮成为了底数天空的反复命运 解答的次数我开启了幸运之物找集体的本命限度 人翻书 人要递进限度名呵护 潜逃这 我是你的 话题人物我说来命题 OK 磞 磞出你的心理话题着急找宿尽可是逻辑我说来时局 POKE 磞 磞他的话题说明了全世界 都嗨你到底Just be the right personAm okey with this personI seem to be the right momentA little bit parasitic okey boom命令指数 肤浅的人潮成为了底数天空的反复命运 解答的次数我开启了幸运之物找集体的本命限度 人翻书 人要递进限度名呵护 潜逃这 我是你的 话题人物

话题人物 Topic Person 
Ghost Concept / Concept Ghost 第四波主打
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™

口感较劲维生素 我不确定他是什么样的幸运之物
密切关系维他命 时刻来临不要闲贵货样招呼物品

为了你我什么都不要
为了他什么样都抛弃
为了我先占据的说明

眼神占据全世纪

我说来命题 OK 磞 磞出你的心理话题
着急找宿尽可是逻辑
我说来时局 POKE 磞 磞他的话题
说明了全世界 都嗨你到底

Just be the right person
Am okey with this person
I seem to be the right moment
A little bit parasitic okey boom

命令指数 肤浅的人潮成为了底数
天空的反复命运 解答的次数
我开启了幸运之物
找集体的本命限度 人翻书 人要递进限度
名呵护 潜逃这 我是你的 话题人物

口感较劲维生素 我不确定他是什么样的幸运之物
密切关系维他命 时刻来临不要闲贵货样招呼物品

为了你我什么都不要
为了他什么样都抛弃
为了我先占据的说明

眼神占据全世纪

我说来命题 OK 磞 磞出你的心理话题
着急找宿尽可是逻辑
我说来时局 POKE 磞 磞他的话题
说明了全世界 都嗨你到底

Just be the right person
Am okey with this person
I seem to be the right moment
A little bit parasitic okey boom

命令指数 肤浅的人潮成为了底数
天空的反复命运 解答的次数
我开启了幸运之物
找集体的本命限度 人翻书 人要递进限度
名呵护 潜逃这 我是你的 话题人物

我说来命题 OK 磞 磞出你的心理话题
着急找宿尽可是逻辑
我说来时局 POKE 磞 磞他的话题
说明了全世界 都嗨你到底

Just be the right person
Am okey with this person
I seem to be the right moment
A little bit parasitic okey boom

命令指数 肤浅的人潮成为了底数
天空的反复命运 解答的次数
我开启了幸运之物
找集体的本命限度 人翻书 人要递进限度
名呵护 潜逃这 我是你的 话题人物

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces