我的下场就是傻人自煞作词/作曲/编曲/制作人:YL™凭什么我要多管这世界凭什么我做的一切人做我的一切任凭我的下场就是傻人自煞我熬过的痛苦谁会知道 我熬过的煎熬谁会知道就是不明白这些人为什么还要我做给他们看起初就是生意掀起 浪潮来了大家都坐以待毙痛死自己为什么连一本的经验都要那么的决心我不喜欢你们多管我的事情我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞我的下场就是傻人自煞

我的下场就是傻人自煞
作词/作曲/编曲/制作人:YL™
凭什么我要多管这世界
凭什么我做的一切人做我的一切
任凭我的下场就是傻人自煞
我熬过的痛苦谁会知道 我熬过的煎熬谁会知道
就是不明白这些人为什么还要我做给他们看

起初就是生意掀起 浪潮来了大家都坐以待毙
痛死自己为什么连一本的经验都要那么的决心我不喜欢你们多管我的事情

我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞

我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞

我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞

我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞
我的下场就是傻人自煞

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces