贪生怕死 Human is greedy for life but afraid of death 作词/作曲/编曲/制作人:yL

No photo description available.贪生怕死
Human is greedy for life but afraid of death
作词/作曲/编曲/制作人:yL

一个人要努力多少分
才知道人生就是难闯进入门
可以让我感觉到什么样才是贪
可以让我感觉到什么样才是生
可以让我感觉到什么样才是怕
可以让我感觉到什么样才是死
不要痴情为生活留下任何遗憾
不要感觉到离别才是真情告别
不要当自己的请示写居生而别
不以为是朋友才是朋友叫朋友
难以对这个远望做任何牺牲品
误导阻碍了我的前途
养性真的比人更恐怖
和别人句式才道别式
可怜的效应没从杨过
这是人生之道才说是
一个人要努力多少分
才知道人生就是难闯进入门
可以让我感觉到什么样才是贪
可以让我感觉到什么样才是生
可以让我感觉到什么样才是怕
可以让我感觉到什么样才是死
不要痴情为生活留下任何遗憾
不要感觉到离别才是真情告别
不要当自己的请示写居生而别
不以为是朋友才是朋友叫朋友
难以对这个远望做任何牺牲品
误导阻碍了我的前途
养性真的比人更恐怖
和别人句式才道别式
可怜的效应没从杨过
这是人生之道才说是
一个人要努力多少分
才知道人生就是难闯进入门
可以让我感觉到什么样才是贪
可以让我感觉到什么样才是生
可以让我感觉到什么样才是怕
可以让我感觉到什么样才是死
不要痴情为生活留下任何遗憾
不要感觉到离别才是真情告别
不要当自己的请示写居生而别
不以为是朋友才是朋友叫朋友
难以对这个远望做任何牺牲品
误导阻碍了我的前途
养性真的比人更恐怖
和别人句式才道别式
可怜的效应没从杨过
这是人生之道才说是
一个人要努力多少分
才知道人生就是难闯进入门
可以让我感觉到什么样才是贪
可以让我感觉到什么样才是生
可以让我感觉到什么样才是怕
可以让我感觉到什么样才是死
不要痴情为生活留下任何遗憾
不要感觉到离别才是真情告别
不要当自己的请示写居生而别
不以为是朋友才是朋友叫朋友
难以对这个远望做任何牺牲品
误导阻碍了我的前途
养性真的比人更恐怖
和别人句式才道别式
可怜的效应没从杨过
这是人生之道才说是

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces