[启录 INSPIRE] 这第五首歌的第一点在于启发我的感想和写了不少荒唐的不妙之处,人类的狂潮启事有点茁壮并不是很刻意的去探讨这一点。I need the special things of the Inspire and magnitude.作词人:饶善强 作曲人:Angus Firiro 制作人:KOBE 启发了这一次的观点和累积了这一次的启录。 [启录 INSPIRE] /2020 red dot communication lyrics winner award 2020年红点通信歌词获奖者奖 作词人:饶善强 作曲人:Angus Firiro 编曲人:YL 制作人:KOBE MV: 31 DEC 2019 COUNTDOWN 2020 MV OFFICIAL

[启录 INSPIRE] 这第五首歌的第一点在于启发我的感想和写了不少荒唐的不妙之处,人类的狂潮启事有点茁壮并不是很刻意的去探讨这一点。I need the special things of the Inspire and magnitude.作词人:饶善强 作曲人:Angus Firiro 制作人:KOBE 启发了这一次的观点和累积了这一次的启录。

[启录 INSPIRE] /2020 red dot communication lyrics winner award 2020年红点通信歌词获奖者奖
作词人:饶善强 
作曲人:Angus Firiro 
编曲人:YL
制作人:KOBE 

MV: 31 DEC 2019 COUNTDOWN 2020 MV OFFICIAL

O.S:
盛开明年的新一年/年华/里斯杨 饰演
堕落春回大地反复一年/新店的花/乔尼 饰演
那是什么样的影子照着我/魔镜/全玉贺   饰演
开启新的丝路/新的路途/陈珊妮 饰演

O.T: I need the special things of the Inspire and magnitude.
我需要启发和规模的特殊事物。

观看的影子 像沙哈拉的死末
全部倒入水养殖中 渗入水透
我将我的曲子深刻的雕像出来
每一个样子 都有我的样貌

纳闽胡的水然 想深刻的离奇出来
那是北欧若拉的圣光 发信给我叫我出马过来
没有印象深刻的倒入偶然 变得像离奇胡思乱想的貌美出来
当我说奇遇的先入之本就是克心中的云海之光

启录:新淀粉染色触摸

当我把自己丢入科韵致新的残局里 那是什么样的自己变成了你
有多少笨蛋和愚蠢的人类都相等于子衿莫属
看到了理气之祸 每一份的孤独 都埋没在沙哈拉的始末之处
纳西明祖都摆在荒唐的骨灰里 修读尺魔的人生尽头

观看的影子 像沙哈拉的死末
全部倒入水养殖中 渗入水透
我将我的曲子深刻的雕像出来
每一个样子 都有我的样貌

纳闽胡的水然 想深刻的离奇出来
那是北欧若拉的圣光 发信给我叫我出马过来
没有印象深刻的倒入偶然 变得像离奇胡思乱想的貌美出来
当我说奇遇的先入之本就是克心中的云海之光

启录:新淀粉染色触摸

当我把自己丢入科韵致新的残局里 那是什么样的自己变成了你
有多少笨蛋和愚蠢的人类都相等于子衿莫属
看到了理气之祸 每一份的孤独 都埋没在沙哈拉的始末之处
纳西明祖都摆在荒唐的骨灰里 修读尺魔的人生尽头

观看的影子 像沙哈拉的死末
全部倒入水养殖中 渗入水透
我将我的曲子深刻的雕像出来
每一个样子 都有我的样貌

纳闽胡的水然 想深刻的离奇出来
那是北欧若拉的圣光 发信给我叫我出马过来
没有印象深刻的倒入偶然 变得像离奇胡思乱想的貌美出来
当我说奇遇的先入之本就是克心中的云海之光

启录:新淀粉染色触摸

当我把自己丢入科韵致新的残局里 那是什么样的自己变成了你
有多少笨蛋和愚蠢的人类都相等于子衿莫属
看到了理气之祸 每一份的孤独 都埋没在沙哈拉的始末之处
纳西明祖都摆在荒唐的骨灰里 修读尺魔的人生尽头

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces