不少感动,感动所有 第十首主打 [不少感动,感动所有/THANKS OF NOTE] Epilogue 结语 成为了这张专辑的尾端故事和终结合。

不少感动,感动所有
第十首主打
[不少感动,感动所有/THANKS OF NOTE] Epilogue 结语 成为了这张专辑的尾端故事和终结合。
Producer by yL
失败了而跌倒
失败了没有前途的我们
总是要负荷那些诚恳
是不是什么日子
原来我不想一般人了
给自己机会过后深思了
那一年 那一天
我没有任何意见
从我的书包拿出来的相扑
简简单单认识了几年
我总是要看得见 最遥远的地方
在那里挣扎好多久了
惹事绝非 不揣测 够荡漾了
好久不见的日子 像是我们
走在每一天
喜欢不喜欢没有借口
随着心情说 我的时光好久不见
那些喜欢我的脸 可以被放送
要度过千千万万理想的时间
不少感动 感动所有
失败了而跌倒
失败了没有前途的我们
总是要负荷那些诚恳
是不是什么日子
原来我不想一般人了
给自己机会过后深思了
那一年 那一天
我没有任何意见
从我的书包拿出来的相扑
简简单单认识了几年
我总是要看得见 最遥远的地方
在那里挣扎好多久了
惹事绝非 不揣测 够荡漾了
好久不见的日子 像是我们
走在每一天
喜欢不喜欢没有借口
随着心情说 我的时光好久不见
那些喜欢我的脸 可以被放送
要度过千千万万理想的时间
不少感动 感动所有
失败了而跌倒
失败了没有前途的我们
总是要负荷那些诚恳
是不是什么日子
原来我不想一般人了
给自己机会过后深思了
那一年 那一天
我没有任何意见
从我的书包拿出来的相扑
简简单单认识了几年
我总是要看得见 最遥远的地方
在那里挣扎好多久了
惹事绝非 不揣测 够荡漾了
好久不见的日子 像是我们
走在每一天
喜欢不喜欢没有借口
随着心情说 我的时光好久不见
那些喜欢我的脸 可以被放送
要度过千千万万理想的时间
不少感动 感动所有
失败了而跌倒
失败了没有前途的我们
总是要负荷那些诚恳
是不是什么日子
原来我不想一般人了
给自己机会过后深思了
那一年 那一天
我没有任何意见
从我的书包拿出来的相扑
简简单单认识了几年
我总是要看得见 最遥远的地方
在那里挣扎好多久了
惹事绝非 不揣测 够荡漾了
好久不见的日子 像是我们
走在每一天
喜欢不喜欢没有借口
随着心情说 我的时光好久不见
那些喜欢我的脸 可以被放送
要度过千千万万理想的时间
不少感动 感动所有

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces