[情绪 /MOOD] 第三首歌 表达的情感和空想说了给大家听和自己听 我不要有情绪,我不要有情绪来烧毁了我的目标和人炎。作词人和作曲家 请来了 蔡健雅和淑恩 帮我填完整个情绪的词和谱写完整个情绪的曲。制作人则是 蔡健雅。

[情绪 /MOOD] 第三首歌 表达的情感和空想说了给大家听和自己听 我不要有情绪,我不要有情绪来烧毁了我的目标和人炎。作词人和作曲家 请来了 蔡健雅和淑恩 帮我填完整个情绪的词和谱写完整个情绪的曲。制作人则是 蔡健雅。

作词人:蔡健雅
作曲人:林淑恩
编曲人:林淑恩
制作人:蔡健雅

脑袋放空 脑袋既有 脑袋当做无穷
这一生的承托 既不可让时间洒脱
乐在无穷 累在生说 掩蔽这个内疚
我的心 想说 些 情绪脑炸这个背叛的线索

即时可怕 即时脑袋 即时不用勒索
即时力量 即时方便 即时无力的抗拒
不要让我的情绪 杀死了千万个幻想
不要弄我的译作调动的情绪 我会安宁的取舍

不要可怕的听到 脑袋即使会说话
等到天亮的惶恐 误才必要的荒唐
甚至一些脑袋惶恐 甚至一些情绪作弄
我的鞭打要打无礼 甚至坏东西

内心不会诉久而久之生病烦恼都用它
懒觉如慌的可怕 我的声音有一点脏了
他的情绪 我的范典 入魔找诚意协和
难得入魔 可怕入睡 安静不会说的话

那个舞蹈像个叶子的飘散 整个宇宙动态了反目我的情绪在作乱
身体变得僵硬如血般的送炭 连我要死都不会说笑话

整个物理的流动 生完孩子要去上班
涟漪物体飘落将入地 升格做孩子的阴影
鬼才摇动的囚奴 如山病死马桶都要清理
热血病疼麻痹了作弄 人要即可送到西就

别让我的情绪 给完了我的孩子
让我做到我要的要求 简简单单都会想说是个孩子的福琼
累积的并空 痛死要打不做了云涌
若要送到我的每一个针孔 歉意叙旧如同要我的情绪在发动

脑袋放空 脑袋既有 脑袋当做无穷
这一生的承托 既不可让时间洒脱
乐在无穷 累在生说 掩蔽这个内疚
我的心 想说 些 情绪脑炸这个背叛的线索

即时可怕 即时脑袋 即时不用勒索
即时力量 即时方便 即时无力的抗拒
不要让我的情绪 杀死了千万个幻想
不要弄我的译作调动的情绪 我会安宁的取舍

不要可怕的听到 脑袋即使会说话
等到天亮的惶恐 误才必要的荒唐
甚至一些脑袋惶恐 甚至一些情绪作弄
我的鞭打要打无礼 甚至坏东西

内心不会诉久而久之生病烦恼都用它
懒觉如慌的可怕 我的声音有一点脏了
他的情绪 我的范典 入魔找诚意协和
难得入魔 可怕入睡 安静不会说的话

那个舞蹈像个叶子的飘散 整个宇宙动态了反目我的情绪在作乱
身体变得僵硬如血般的送炭 连我要死都不会说笑话

整个物理的流动 生完孩子要去上班
涟漪物体飘落将入地 升格做孩子的阴影
鬼才摇动的囚奴 如山病死马桶都要清理
热血病疼麻痹了作弄 人要即可送到西就

别让我的情绪 给完了我的孩子
让我做到我要的要求 简简单单都会想说是个孩子的福琼
累积的并空 痛死要打不做了云涌
若要送到我的每一个针孔 歉意叙旧如同要我的情绪在发动

脑袋放空 脑袋既有 脑袋当做无穷
这一生的承托 既不可让时间洒脱
乐在无穷 累在生说 掩蔽这个内疚
我的心 想说 些 情绪脑炸这个背叛的线索

即时可怕 即时脑袋 即时不用勒索
即时力量 即时方便 即时无力的抗拒
不要让我的情绪 杀死了千万个幻想
不要弄我的译作调动的情绪 我会安宁的取舍

不要可怕的听到 脑袋即使会说话
等到天亮的惶恐 误才必要的荒唐
甚至一些脑袋惶恐 甚至一些情绪作弄
我的鞭打要打无礼 甚至坏东西

内心不会诉久而久之生病烦恼都用它
懒觉如慌的可怕 我的声音有一点脏了
他的情绪 我的范典 入魔找诚意协和
难得入魔 可怕入睡 安静不会说的话

那个舞蹈像个叶子的飘散 整个宇宙动态了反目我的情绪在作乱
身体变得僵硬如血般的送炭 连我要死都不会说笑话

整个物理的流动 生完孩子要去上班
涟漪物体飘落将入地 升格做孩子的阴影
鬼才摇动的囚奴 如山病死马桶都要清理
热血病疼麻痹了作弄 人要即可送到西就

别让我的情绪 给完了我的孩子
让我做到我要的要求 简简单单都会想说是个孩子的福琼
累积的并空 痛死要打不做了云涌
若要送到我的每一个针孔 歉意叙旧如同要我的情绪在发动

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces