全部都是我自己说的别人没有怎么看作词/作曲/编曲/制作人:YL™复杂的世界 原来的我境况如此冷漠 呼吸有的线索眼神的交会 仿佛如此平淡这是我的把戏 你我都冷漠每一次看见 我的寂寞淡淡平息的时候 仿佛如此觉得我看见你 每一次都会复原现在让我看见都让我教会我全部都是我自己说的别人没有怎么看 真的是回顾但是原本的缺点 竟然是自己的呕吐剩下防备没有的缺席可以让我真的好无缘在乎复杂的世界 原来的我境况如此冷漠 呼吸有的线索眼神的交会 仿佛如此平淡这是我的把戏 你我都冷漠每一次看见 我的寂寞淡淡平息的时候 仿佛如此觉得我看见你 每一次都会复原现在让我看见都让我教会我全部都是我自己说的别人没有怎么看 真的是回顾但是原本的缺点 竟然是自己的呕吐剩下防备没有的缺席可以让我真的好无缘在乎全部都是我自己说的别人没有怎么看 真的是回顾但是原本的缺点 竟然是自己的呕吐剩下防备没有的缺席可以让我真的好无缘在乎全部都是我自己说的别人没有怎么看 心情的点击与你同归非要我默读的时间自己平息容我觉得你我好孤单 是我绝恋背负的时刻 如你真的能体会看见我什么都不算并且全部都是我自己说的别人没有怎么看

全部都是我自己说的别人没有怎么看
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

复杂的世界 原来的我
境况如此冷漠 呼吸有的线索
眼神的交会 仿佛如此平淡
这是我的把戏 你我都冷漠

每一次看见 我的寂寞
淡淡平息的时候 仿佛如此
觉得我看见你 每一次都会复原
现在让我看见都让我教会我

全部都是我自己说的
别人没有怎么看 真的是回顾
但是原本的缺点 竟然是自己的呕吐
剩下防备没有的缺席
可以让我真的好无缘在乎

复杂的世界 原来的我
境况如此冷漠 呼吸有的线索
眼神的交会 仿佛如此平淡
这是我的把戏 你我都冷漠

每一次看见 我的寂寞
淡淡平息的时候 仿佛如此
觉得我看见你 每一次都会复原
现在让我看见都让我教会我

全部都是我自己说的
别人没有怎么看 真的是回顾
但是原本的缺点 竟然是自己的呕吐
剩下防备没有的缺席
可以让我真的好无缘在乎

全部都是我自己说的
别人没有怎么看 真的是回顾
但是原本的缺点 竟然是自己的呕吐
剩下防备没有的缺席
可以让我真的好无缘在乎

全部都是我自己说的
别人没有怎么看 心情的点击与你同归
非要我默读的时间自己平息
容我觉得你我好孤单 是我绝恋
背负的时刻 如你真的能体会
看见我什么都不算并且
全部都是我自己说的
别人没有怎么看

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces