伤心一回作词/作曲/编曲/制作人:YL™天怎么大 与其过失不能看待要相信的守护真么绝望不能失望 或许我们都已经大了放弃这一瞬间 消失在夜晚如此安静的街头 没有人来来往往生活变得有点苦涩 仿佛的春天好像天降莫大伤心一回 只能 确定自己没有的天分哪怕苦涩纠纷 融合眼里 最安静的灵魂我知道他不是我最安好的降临甚至放弃生活的作息 掩体左臂收件的讯息要失去自己的灵魂 故作洒脱 没有的分寸至少还有人 真的领悟自己作息的编出不到灵魂的深刻 要有自己的编出甚至浪涛飞越的路径和陆军天空消失这一数年 很多人都走了绝路 走到最绝望的一个深处 变得肯定 消失多年总部戏剧莫大伤心一回 只能 确定自己没有的天分哪怕苦涩纠纷 融合眼里 最安静的灵魂我知道他不是我最安好的降临甚至放弃生活的作息 掩体左臂收件的讯息莫大伤心一回 只能 确定自己没有的天分哪怕苦涩纠纷 融合眼里 最安静的灵魂我知道他不是我最安好的降临甚至放弃生活的作息 掩体左臂收件的讯息莫大伤心一回 只能 确定自己没有的天分哪怕苦涩纠纷 融合眼里 最安静的灵魂我知道他不是我最安好的降临甚至放弃生活的作息 掩体左臂收件的讯息莫大伤心一回 只能 确定自己没有的天分哪怕苦涩纠纷 融合眼里 最安静的灵魂我知道他不是我最安好的降临甚至放弃生活的作息 掩体左臂收件的讯息

伤心一回
作词/作曲/编曲/制作人:YL™
天怎么大 与其过失不能看待
要相信的守护真么绝望
不能失望 或许我们都已经大了
放弃这一瞬间 消失在夜晚
如此安静的街头 没有人来来往往
生活变得有点苦涩 仿佛的春天好像天降

莫大伤心一回 只能 确定自己没有的天分
哪怕苦涩纠纷 融合眼里 最安静的灵魂
我知道他不是我最安好的降临
甚至放弃生活的作息 掩体左臂收件的讯息

要失去自己的灵魂 故作洒脱 没有的分寸
至少还有人 真的领悟自己作息的编出
不到灵魂的深刻 要有自己的编出甚至浪涛飞越的路径和陆军

天空消失这一数年 很多人都走了绝路 走到最绝望的一个深处 变得肯定 消失多年总部戏剧

莫大伤心一回 只能 确定自己没有的天分
哪怕苦涩纠纷 融合眼里 最安静的灵魂
我知道他不是我最安好的降临
甚至放弃生活的作息 掩体左臂收件的讯息

莫大伤心一回 只能 确定自己没有的天分
哪怕苦涩纠纷 融合眼里 最安静的灵魂
我知道他不是我最安好的降临
甚至放弃生活的作息 掩体左臂收件的讯息

莫大伤心一回 只能 确定自己没有的天分
哪怕苦涩纠纷 融合眼里 最安静的灵魂
我知道他不是我最安好的降临
甚至放弃生活的作息 掩体左臂收件的讯息

莫大伤心一回 只能 确定自己没有的天分
哪怕苦涩纠纷 融合眼里 最安静的灵魂
我知道他不是我最安好的降临
甚至放弃生活的作息 掩体左臂收件的讯息

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces