原来这世界不需要我作词/作曲/编曲/制作人:YL活着的目的 就是内疚痛失失去的 也会内疚看不到彩虹 也闻不到乡土但你的手心 真的变故呐喊的生命 也算盲目流飞的思绪 也算经过带走的一切 仿佛听不见的人生化作一道问心无愧的竹内生出原来这世界不需要我 活着的时候原来相信自己的内疚 以为伤过经得起的彩虹 也闻不到的线索只是反骨 活着也没有意思有一天我会失去这个世界的方向带我离开这个世界不需要走向人生的模样爱一刻 牺牲一颗 也会经过如此荒凉的沙丘了不起的内说 直接荒凉呐喊的生命 也算盲目流飞的思绪 也算经过带走的一切 仿佛听不见的人生化作一道问心无愧的竹内生出原来这世界不需要我 活着的时候原来相信自己的内疚 以为伤过经得起的彩虹 也闻不到的线索只是反骨 活着也没有意思有一天我会失去这个世界的方向带我离开这个世界不需要走向人生的模样爱一刻 牺牲一颗 也会经过如此荒凉的沙丘了不起的内说 直接荒凉原来这世界不需要我 活着的时候原来相信自己的内疚 以为伤过经得起的彩虹 也闻不到的线索只是反骨 活着也没有意思有一天我会失去这个世界的方向带我离开这个世界不需要走向人生的模样爱一刻 牺牲一颗 也会经过如此荒凉的沙丘了不起的内说 直接荒凉

原来这世界不需要我
作词/作曲/编曲/制作人:YL
活着的目的 就是内疚
痛失失去的 也会内疚
看不到彩虹 也闻不到乡土
但你的手心 真的变故

呐喊的生命 也算盲目
流飞的思绪 也算经过
带走的一切 仿佛听不见的人生
化作一道问心无愧的竹内生出

原来这世界不需要我 活着的时候
原来相信自己的内疚 以为伤过
经得起的彩虹 也闻不到的线索
只是反骨 活着也没有意思

有一天我会失去这个世界的方向
带我离开这个世界不需要走向人生的模样
爱一刻 牺牲一颗 也会经过如此荒凉的沙丘
了不起的内说 直接荒凉

呐喊的生命 也算盲目
流飞的思绪 也算经过
带走的一切 仿佛听不见的人生
化作一道问心无愧的竹内生出

原来这世界不需要我 活着的时候
原来相信自己的内疚 以为伤过
经得起的彩虹 也闻不到的线索
只是反骨 活着也没有意思

有一天我会失去这个世界的方向
带我离开这个世界不需要走向人生的模样
爱一刻 牺牲一颗 也会经过如此荒凉的沙丘
了不起的内说 直接荒凉

原来这世界不需要我 活着的时候
原来相信自己的内疚 以为伤过
经得起的彩虹 也闻不到的线索
只是反骨 活着也没有意思

有一天我会失去这个世界的方向
带我离开这个世界不需要走向人生的模样
爱一刻 牺牲一颗 也会经过如此荒凉的沙丘
了不起的内说 直接荒凉

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces