去死他们的有钱,人作词/作曲/编曲/制作人:YL™我不明白为什么这世界要有有钱人明明不是他们的钱却说是他们的钱我不知道如何这些人会有钱明白做犯法的事越是他们的 机关痛打他们的赖去监牢吃 晚饭去死他们的有钱,人去死特么的有钱,人可恶 可恶 可恶 可恶人非是非揣测 确实是人生的小宠物我不明白为什么这世界要有有钱人明明不是他们的钱却说是他们的钱我不知道如何这些人会有钱明白做犯法的事越是他们的 机关痛打他们的赖去监牢吃 晚饭去死他们的有钱,人去死特么的有钱,人可恶 可恶 可恶 可恶人非是非揣测 确实是人生的小宠物我不明白为什么这世界要有有钱人明明不是他们的钱却说是他们的钱我不知道如何这些人会有钱明白做犯法的事越是他们的 机关痛打他们的赖去监牢吃 晚饭去死他们的有钱,人去死特么的有钱,人可恶 可恶 可恶 可恶人非是非揣测 确实是人生的小宠物我不明白为什么这世界要有有钱人明明不是他们的钱却说是他们的钱我不知道如何这些人会有钱明白做犯法的事越是他们的 机关痛打他们的赖去监牢吃 晚饭去死他们的有钱,人去死特么的有钱,人可恶 可恶 可恶 可恶人非是非揣测 确实是人生的小宠物我不明白为什么这世界要有有钱人明明不是他们的钱却说是他们的钱我不知道如何这些人会有钱明白做犯法的事越是他们的 机关痛打他们的赖去监牢吃 晚饭去死他们的有钱,人去死特么的有钱,人可恶 可恶 可恶 可恶人非是非揣测 确实是人生的小宠物我不明白为什么这世界要有有钱人明明不是他们的钱却说是他们的钱我不知道如何这些人会有钱明白做犯法的事越是他们的 机关痛打他们的赖去监牢吃 晚饭去死他们的有钱,人去死特么的有钱,人可恶 可恶 可恶 可恶人非是非揣测 确实是人生的小宠物

去死他们的有钱,人
作词/作曲/编曲/制作人:YL™
我不明白为什么这世界要有有钱人
明明不是他们的钱却说是他们的钱
我不知道如何这些人会有钱
明白做犯法的事越是他们的 机关
痛打他们的赖去监牢吃 晚饭

去死他们的有钱,人
去死特么的有钱,人
可恶 可恶 可恶 可恶
人非是非揣测 确实是人生的小宠物

我不明白为什么这世界要有有钱人
明明不是他们的钱却说是他们的钱
我不知道如何这些人会有钱
明白做犯法的事越是他们的 机关
痛打他们的赖去监牢吃 晚饭

去死他们的有钱,人
去死特么的有钱,人
可恶 可恶 可恶 可恶
人非是非揣测 确实是人生的小宠物

我不明白为什么这世界要有有钱人
明明不是他们的钱却说是他们的钱
我不知道如何这些人会有钱
明白做犯法的事越是他们的 机关
痛打他们的赖去监牢吃 晚饭

去死他们的有钱,人
去死特么的有钱,人
可恶 可恶 可恶 可恶
人非是非揣测 确实是人生的小宠物

我不明白为什么这世界要有有钱人
明明不是他们的钱却说是他们的钱
我不知道如何这些人会有钱
明白做犯法的事越是他们的 机关
痛打他们的赖去监牢吃 晚饭

去死他们的有钱,人
去死特么的有钱,人
可恶 可恶 可恶 可恶
人非是非揣测 确实是人生的小宠物

我不明白为什么这世界要有有钱人
明明不是他们的钱却说是他们的钱
我不知道如何这些人会有钱
明白做犯法的事越是他们的 机关
痛打他们的赖去监牢吃 晚饭

去死他们的有钱,人
去死特么的有钱,人
可恶 可恶 可恶 可恶
人非是非揣测 确实是人生的小宠物

我不明白为什么这世界要有有钱人
明明不是他们的钱却说是他们的钱
我不知道如何这些人会有钱
明白做犯法的事越是他们的 机关
痛打他们的赖去监牢吃 晚饭

去死他们的有钱,人
去死特么的有钱,人
可恶 可恶 可恶 可恶
人非是非揣测 确实是人生的小宠物

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces