纪录片 Documentary作词/作曲/制作人:YL™你的 开一张 座椅 服牵绊你 随身的相印机我在耳边忧郁 不可思议 当作你们的牵引伴随有无可 如可要放在心里的一幅画浓浓的香咖啡 我理智的用意思的爱 可以看纪录隬漫彩虹的道路 建议书抒发致谢的新 有记录每一站的道路 路过曾经经过的幸福 那纪录让我有心开始 等下一季的飘荡花儿 录制简述乐悠悠的幸苦 经过那些美好的曾经 回事寄托可俗 一张美好的幸福 一些记下来的记录 都是我的美好的纪录片数你的 开一张 座椅 服牵绊你 随身的相印机我在耳边忧郁 不可思议 当作你们的牵引伴随有无可 如可要放在心里的一幅画浓浓的香咖啡 我理智的用意思的爱 可以看纪录隬漫彩虹的道路 建议书抒发致谢的新 有记录每一站的道路 路过曾经经过的幸福 那纪录让我有心开始 等下一季的飘荡花儿 录制简述乐悠悠的幸苦 经过那些美好的曾经 回事寄托可俗 一张美好的幸福 一些记下来的记录 都是我的美好的纪录片数隬漫彩虹的道路 建议书抒发致谢的新 有记录每一站的道路 路过曾经经过的幸福 那纪录让我有心开始 等下一季的飘荡花儿 录制简述乐悠悠的幸苦 经过那些美好的曾经 回事寄托可俗 一张美好的幸福 一些记下来的记录 都是我的美好的纪录片数

纪录片 Documentary
作词/作曲/制作人:YL™

你的 开一张 座椅 服牵绊你 随身的相印机
我在耳边忧郁 不可思议 当作你们的牵引

伴随有无可 如可要放在心里的一幅画
浓浓的香咖啡 我理智的用意思的爱 可以看纪录

隬漫彩虹的道路 建议书抒发致谢的新 有记录
每一站的道路 路过曾经经过的幸福 那纪录

让我有心开始 等下一季的飘荡花儿 录制简述
乐悠悠的幸苦 经过那些美好的曾经 回事寄托可俗 一张美好的幸福 一些记下来的记录 都是我的美好的纪录片数

你的 开一张 座椅 服牵绊你 随身的相印机
我在耳边忧郁 不可思议 当作你们的牵引

伴随有无可 如可要放在心里的一幅画
浓浓的香咖啡 我理智的用意思的爱 可以看纪录

隬漫彩虹的道路 建议书抒发致谢的新 有记录
每一站的道路 路过曾经经过的幸福 那纪录

让我有心开始 等下一季的飘荡花儿 录制简述
乐悠悠的幸苦 经过那些美好的曾经 回事寄托可俗 一张美好的幸福 一些记下来的记录 都是我的美好的纪录片数

隬漫彩虹的道路 建议书抒发致谢的新 有记录
每一站的道路 路过曾经经过的幸福 那纪录

让我有心开始 等下一季的飘荡花儿 录制简述
乐悠悠的幸苦 经过那些美好的曾经 回事寄托可俗 一张美好的幸福 一些记下来的记录 都是我的美好的纪录片数

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces