最初一根小麦草作词/作曲/编曲/制作人:YL™心里的黑洞 有点是苦 浅浅的颜色带点动画桃浦是你过来了 见到的是 缤纷的颜色画面真的感人最初的一根 小麦草 我愿适度不经意的去感动人 永远是读 在那边远处 见到任何人我相信还在驯服 人间人的喝彩 晕眩合区不靠卖过来相信爱还在 愿意任何人 见到彩虹不愿我出卖任何人 可以灌溉 知道了恋爱 返回去可笑云彩 不提取生物学 科学的 绕着一圈还走过来心里的黑洞 有点是苦 浅浅的颜色带点动画桃浦是你过来了 见到的是 缤纷的颜色画面真的感人最初的一根 小麦草 我愿适度不经意的去感动人 永远是读 在那边远处 见到任何人我相信还在驯服 人间人的喝彩 晕眩合区不靠卖过来相信爱还在 愿意任何人 见到彩虹不愿我出卖任何人 可以灌溉 知道了恋爱 返回去可笑云彩 不提取生物学 科学的 绕着一圈还走过来心里的黑洞 有点是苦 浅浅的颜色带点动画桃浦是你过来了 见到的是 缤纷的颜色画面真的感人最初的一根 小麦草 我愿适度不经意的去感动人 永远是读 在那边远处 见到任何人我相信还在驯服 人间人的喝彩 晕眩合区不靠卖过来相信爱还在 愿意任何人 见到彩虹不愿我出卖任何人 可以灌溉 知道了恋爱 返回去可笑云彩 不提取生物学 科学的 绕着一圈还走过来

最初一根小麦草
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

心里的黑洞 有点是苦 浅浅的颜色带点动画桃浦
是你过来了 见到的是 缤纷的颜色画面真的感人

最初的一根 小麦草 我愿适度
不经意的去感动人 永远是读 在那边远处 见到任何人我相信还在驯服 人间人的喝彩 晕眩合区不靠卖过来

相信爱还在 愿意任何人 见到彩虹
不愿我出卖任何人 可以灌溉 知道了恋爱 返回去
可笑云彩 不提取生物学 科学的 绕着一圈还走过来

心里的黑洞 有点是苦 浅浅的颜色带点动画桃浦
是你过来了 见到的是 缤纷的颜色画面真的感人

最初的一根 小麦草 我愿适度
不经意的去感动人 永远是读 在那边远处 见到任何人我相信还在驯服 人间人的喝彩 晕眩合区不靠卖过来

相信爱还在 愿意任何人 见到彩虹
不愿我出卖任何人 可以灌溉 知道了恋爱 返回去
可笑云彩 不提取生物学 科学的 绕着一圈还走过来

心里的黑洞 有点是苦 浅浅的颜色带点动画桃浦
是你过来了 见到的是 缤纷的颜色画面真的感人

最初的一根 小麦草 我愿适度
不经意的去感动人 永远是读 在那边远处 见到任何人我相信还在驯服 人间人的喝彩 晕眩合区不靠卖过来

相信爱还在 愿意任何人 见到彩虹
不愿我出卖任何人 可以灌溉 知道了恋爱 返回去
可笑云彩 不提取生物学 科学的 绕着一圈还走过来

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces