你不用说了我都知道作词/作曲/编曲/制作人:YL™你不用说了我都知道你不用对我感到骄傲人生的路 一走就走到最后事先告诉你我下一秒要做的是什么你不用对我感到亏欠你不用试探我的动容要积极的做 不然我已经不说先让我觉得骄傲 下一秒的时间乘着未来的风迎面环绕 整个地球的围绕当我在那太阳 你就说晚安的月亮可以让我觉得无意勿念星星炙热做永恒的时刻毕竟要面对这样的一刻不许纠结的分寸 用那一狠的残忍哭做洒脱 覆盖着矛盾绕一圈 先绕着那一圈圈起了改变 释放的无暇之眠仿佛听说我在你的怀里 让我觉得感到骄傲 呼吸的那一刻你不用说了我都知道你不用对我感到骄傲人生的路 一走就走到最后事先告诉你我下一秒要做的是什么你不用对我感到亏欠你不用试探我的动容要积极的做 不然我已经不说先让我觉得骄傲 下一秒的时间。你不用说了我都知道你不用对我感到骄傲人生的路 一走就走到最后事先告诉你我下一秒要做的是什么你不用对我感到亏欠你不用试探我的动容要积极的做 不然我已经不说先让我觉得骄傲 下一秒的时间

你不用说了我都知道
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

你不用说了我都知道
你不用对我感到骄傲
人生的路 一走就走到最后
事先告诉你我下一秒要做的是什么

你不用对我感到亏欠
你不用试探我的动容
要积极的做 不然我已经不说
先让我觉得骄傲 下一秒的时间

乘着未来的风
迎面环绕 整个地球的围绕
当我在那太阳 你就说晚安的月亮
可以让我觉得无意勿念

星星炙热做永恒的时刻
毕竟要面对这样的一刻
不许纠结的分寸 用那一狠的残忍
哭做洒脱 覆盖着矛盾

绕一圈 先绕着那一圈
圈起了改变 释放的无暇之眠
仿佛听说我在你的怀里 
让我觉得感到骄傲 呼吸的那一刻

你不用说了我都知道
你不用对我感到骄傲
人生的路 一走就走到最后
事先告诉你我下一秒要做的是什么

你不用对我感到亏欠
你不用试探我的动容
要积极的做 不然我已经不说
先让我觉得骄傲 下一秒的时间。

你不用说了我都知道
你不用对我感到骄傲
人生的路 一走就走到最后
事先告诉你我下一秒要做的是什么

你不用对我感到亏欠
你不用试探我的动容
要积极的做 不然我已经不说
先让我觉得骄傲 下一秒的时间

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces