金云座 Kim Cloud of Metaphors作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Meriç Dağlı方块的 CD a laser layer of life巨大的改变 自己 先考考自己不用宁桓自身 换了新的面孔 最大的制造 生和流畅的 Everything我在无恙的面所 知道时刻的占优 飞碟 任务其实谈说 把 CD laser 放上播阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音飞碟的 空压 至第 A life in the memory's lovin 这一份 无痛的观念 相聚 我在我的天空 放光明在一生巨大的呼吸 元音唯有 最释怀的可惜 A paradise notoriously demo camping 谈一生说爱的 demo listing 阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音这是一叠 金云座 的 命运 相见不很晚 如果要我listed 这些回忆 放进 LP 的机器 无奈何 想奈何 的观察方式 去福音 余地这不高不低的氛围 No bombastically 的围绕团聚 这份爱 释怀自由 燃烧一把 歌曲 至 今音讯方块的 CD a laser layer of life巨大的改变 自己 先考考自己不用宁桓自身 换了新的面孔 最大的制造 生和流畅的 Everything我在无恙的面所 知道时刻的占优 飞碟 任务其实谈说 把 CD laser 放上播阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音飞碟的 空压 至第 A life in the memory's lovin 这一份 无痛的观念 相聚 我在我的天空 放光明在一生巨大的呼吸 元音唯有 最释怀的可惜 A paradise notoriously demo camping 谈一生说爱的 demo listing 阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音这是一叠 金云座 的 命运 相见不很晚 如果要我listed 这些回忆 放进 LP 的机器 无奈何 想奈何 的观察方式 去福音 余地这不高不低的氛围 No bombastically 的围绕团聚 这份爱 释怀自由 燃烧一把 歌曲 至 今音讯方块的 CD a laser layer of life巨大的改变 自己 先考考自己不用宁桓自身 换了新的面孔 最大的制造 生和流畅的 Everything我在无恙的面所 知道时刻的占优 飞碟 任务其实谈说 把 CD laser 放上播阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音飞碟的 空压 至第 A life in the memory's lovin 这一份 无痛的观念 相聚 我在我的天空 放光明在一生巨大的呼吸 元音唯有 最释怀的可惜 A paradise notoriously demo camping 谈一生说爱的 demo listing 阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音这是一叠 金云座 的 命运 相见不很晚 如果要我listed 这些回忆 放进 LP 的机器 无奈何 想奈何 的观察方式 去福音 余地这不高不低的氛围 No bombastically 的围绕团聚 这份爱 释怀自由 燃烧一把 歌曲 至 今音讯

金云座 Kim Cloud of Metaphors作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Meriç Dağlı方块的 CD a laser layer of life巨大的改变 自己 先考考自己不用宁桓自身 换了新的面孔 最大的制造 生和流畅的 Everything我在无恙的面所 知道时刻的占优 飞碟 任务其实谈说 把 CD laser 放上播阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音飞碟的 空压 至第 A life in the memory's lovin 这一份 无痛的观念 相聚 我在我的天空 放光明在一生巨大的呼吸 元音唯有 最释怀的可惜 A paradise notoriously demo camping 谈一生说爱的 demo listing 阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音这是一叠 金云座 的 命运 相见不很晚 如果要我listed 这些回忆 放进 LP 的机器 无奈何 想奈何 的观察方式 去福音 余地这不高不低的氛围 No bombastically 的围绕团聚 这份爱 释怀自由 燃烧一把 歌曲 至 今音讯方块的 CD a laser layer of life巨大的改变 自己 先考考自己不用宁桓自身 换了新的面孔 最大的制造 生和流畅的 Everything我在无恙的面所 知道时刻的占优 飞碟 任务其实谈说 把 CD laser 放上播阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音飞碟的 空压 至第 A life in the memory's lovin 这一份 无痛的观念 相聚 我在我的天空 放光明在一生巨大的呼吸 元音唯有 最释怀的可惜 A paradise notoriously demo camping 谈一生说爱的 demo listing 阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音这是一叠 金云座 的 命运 相见不很晚 如果要我listed 这些回忆 放进 LP 的机器 无奈何 想奈何 的观察方式 去福音 余地这不高不低的氛围 No bombastically 的围绕团聚 这份爱 释怀自由 燃烧一把 歌曲 至 今音讯方块的 CD a laser layer of life巨大的改变 自己 先考考自己不用宁桓自身 换了新的面孔 最大的制造 生和流畅的 Everything我在无恙的面所 知道时刻的占优 飞碟 任务其实谈说 把 CD laser 放上播阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音飞碟的 空压 至第 A life in the memory's lovin 这一份 无痛的观念 相聚 我在我的天空 放光明在一生巨大的呼吸 元音唯有 最释怀的可惜 A paradise notoriously demo camping 谈一生说爱的 demo listing 阿 Guitarise of momentum muzik specify 我的灵魂 在自身室外 座面的椅桌 写写孤单的 roll off maintained mury 不插电音这是一叠 金云座 的 命运 相见不很晚 如果要我listed 这些回忆 放进 LP 的机器 无奈何 想奈何 的观察方式 去福音 余地这不高不低的氛围 No bombastically 的围绕团聚 这份爱 释怀自由 燃烧一把 歌曲 至 今音讯

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces