古葬 ancient burialfeat. Ty Ty作词/作曲/编曲/制作人:YL™一起来吧 妖午的时空 不能轻易的放松 掀起了乘风 带色的黯然无悬 马古的歌颂 olah olah binatang olah olah binatang 坚定的派对 深刻的奇迹 映照了暌未的呻吟我在这里 单独的去我的丧礼我在那古老的古葬里Rap: A little buster no matter how bustle a little of Gemma manic treasurer of isle the companion and a biased the bustle try to sensory the chapter in the canon(No.~ €17 canon)Music无辜人类 就要淘汰 剩我的鬼脸 就换时代被那无赖的天际 时空暴动 马恋涩的姿态创立无奈 无可否认淡定的情绪 就让这个世纪被我淘汰 无能的肥力 就得上扬的狙击一起来吧 妖午的时空 不能轻易的放松 掀起了乘风 带色的黯然无悬 马古的歌颂 olah olah binatang olah olah binatang 坚定的派对 深刻的奇迹 映照了暌未的呻吟我在这里 单独的去我的丧礼我在那古老的古葬里Rap: A little buster no matter how bustle a little of Gemma manic treasurer of isle the companion and a biased the bustle try to sensory the chapter in the canon(No.~ €17 canon)Music无辜人类 就要淘汰 剩我的鬼脸 就换时代被那无赖的天际 时空暴动 马恋涩的姿态创立无奈 无可否认淡定的情绪 就让这个世纪被我淘汰 无能的肥力 就得上扬的狙击一起来吧 妖午的时空 不能轻易的放松 掀起了乘风 带色的黯然无悬 马古的歌颂 olah olah binatang olah olah binatang 坚定的派对 深刻的奇迹 映照了暌未的呻吟我在这里 单独的去我的丧礼我在那古老的古葬里Rap: A little buster no matter how bustle a little of Gemma manic treasurer of isle the companion and a biased the bustle try to sensory the chapter in the canon(No.~ €17 canon)Music无辜人类 就要淘汰 剩我的鬼脸 就换时代被那无赖的天际 时空暴动 马恋涩的姿态创立无奈 无可否认淡定的情绪 就让这个世纪被我淘汰 无能的肥力 就得上扬的狙击

古葬 ancient burialfeat. Ty Ty作词/作曲/编曲/制作人:YL™一起来吧 妖午的时空 不能轻易的放松 掀起了乘风 带色的黯然无悬 马古的歌颂 olah olah binatang olah olah binatang 坚定的派对 深刻的奇迹 映照了暌未的呻吟我在这里 单独的去我的丧礼我在那古老的古葬里Rap: A little buster no matter how bustle a little of Gemma manic treasurer of isle the companion and a biased the bustle try to sensory the chapter in the canon(No.~ €17 canon)Music无辜人类 就要淘汰 剩我的鬼脸 就换时代被那无赖的天际 时空暴动 马恋涩的姿态创立无奈 无可否认淡定的情绪 就让这个世纪被我淘汰 无能的肥力 就得上扬的狙击一起来吧 妖午的时空 不能轻易的放松 掀起了乘风 带色的黯然无悬 马古的歌颂 olah olah binatang olah olah binatang 坚定的派对 深刻的奇迹 映照了暌未的呻吟我在这里 单独的去我的丧礼我在那古老的古葬里Rap: A little buster no matter how bustle a little of Gemma manic treasurer of isle the companion and a biased the bustle try to sensory the chapter in the canon(No.~ €17 canon)Music无辜人类 就要淘汰 剩我的鬼脸 就换时代被那无赖的天际 时空暴动 马恋涩的姿态创立无奈 无可否认淡定的情绪 就让这个世纪被我淘汰 无能的肥力 就得上扬的狙击一起来吧 妖午的时空 不能轻易的放松 掀起了乘风 带色的黯然无悬 马古的歌颂 olah olah binatang olah olah binatang 坚定的派对 深刻的奇迹 映照了暌未的呻吟我在这里 单独的去我的丧礼我在那古老的古葬里Rap: A little buster no matter how bustle a little of Gemma manic treasurer of isle the companion and a biased the bustle try to sensory the chapter in the canon(No.~ €17 canon)Music无辜人类 就要淘汰 剩我的鬼脸 就换时代被那无赖的天际 时空暴动 马恋涩的姿态创立无奈 无可否认淡定的情绪 就让这个世纪被我淘汰 无能的肥力 就得上扬的狙击

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces