死对头 Fighter作词/作曲/编曲/制作人:YL™/LZJ火山种下那对火鸡超能力 超时呗天堂滚下来的影讯没有你 没有我让全世界停止了 你们的把戏一点一滴一份绕颈的宿命Rap:跟着那 死对头 的头下来 每一幕的影讯奔腾风干枯枯萎树木若要不服输 跟着那 绕着头 的目下来 一番含义运河禁地找我麻烦你有麻烦不要随便说这种子很珍贵 不要服输可以摆脱这道轻抚认为是人做的我我我的style 自己 你你你的 style orbit反差的两端十倍付起 人把算可怜的我是 家乡 河马找捆绑自己不要随便乱讲 你的后果自付浅浅的颜色说明背叛说的 如果可以告诉我们至少还有温驯量的肇事马汉风云捆绑卷的人如背影为所得Rap:跟着那 死对头 的头下来 每一幕的影讯奔腾风干枯枯萎树木若要不服输 跟着那 绕着头 的目下来 一番含义运河禁地找我麻烦你有麻烦不要随便说这种子很珍贵 不要服输可以摆脱这道轻抚认为是人做的Rap:跟着那 死对头 的头下来 每一幕的影讯奔腾风干枯枯萎树木若要不服输 跟着那 绕着头 的目下来 一番含义运河禁地找我麻烦你有麻烦不要随便说这种子很珍贵 不要服输可以摆脱这道轻抚认为是人做的Rap:跟着那 死对头 的头下来 每一幕的影讯奔腾风干枯枯萎树木若要不服输 跟着那 绕着头 的目下来 一番含义运河禁地找我麻烦你有麻烦不要随便说这种子很珍贵 不要服输可以摆脱这道轻抚认为是人做的

死对头 Fighter
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/LZJ
火山种下那对火鸡
超能力 超时呗
天堂滚下来的影讯
没有你 没有我
让全世界停止了 你们的把戏
一点一滴一份绕颈的宿命

Rap:
跟着那 死对头 的头下来 每一幕的影讯奔腾
风干枯枯萎树木若要不服输 
跟着那 绕着头 的目下来 一番含义运河禁地
找我麻烦你有麻烦不要随便说

这种子很珍贵 不要服输
可以摆脱这道轻抚认为是人做的

我我我的style 自己 你你你的 style orbit
反差的两端十倍付起 
人把算可怜的我是 家乡 河马找捆绑自己
不要随便乱讲 你的后果自付浅浅的颜色说明

背叛说的 如果可以告诉我们至少还有温驯量的
肇事马汉风云捆绑卷的人如背影为所得

Rap:
跟着那 死对头 的头下来 每一幕的影讯奔腾
风干枯枯萎树木若要不服输 
跟着那 绕着头 的目下来 一番含义运河禁地
找我麻烦你有麻烦不要随便说

这种子很珍贵 不要服输
可以摆脱这道轻抚认为是人做的

Rap:
跟着那 死对头 的头下来 每一幕的影讯奔腾
风干枯枯萎树木若要不服输 
跟着那 绕着头 的目下来 一番含义运河禁地
找我麻烦你有麻烦不要随便说

这种子很珍贵 不要服输
可以摆脱这道轻抚认为是人做的

Rap:
跟着那 死对头 的头下来 每一幕的影讯奔腾
风干枯枯萎树木若要不服输 
跟着那 绕着头 的目下来 一番含义运河禁地
找我麻烦你有麻烦不要随便说

这种子很珍贵 不要服输
可以摆脱这道轻抚认为是人做的

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces