来为你准备的不二分之一 Classical And Adore作词/作曲/编曲/制作人:YL™记得要现实了生活不要再为自己掏空恋爱的成分已经久当我看没落的时候来为你准备的不二分之一可以笑啥一点过程已注定 眼前不要再谈苦 谈若 谈现实的命运人为自己重复 不到的声言来为你准备的不哭已经分解可以让眼前的类 裹住我的方言不要再谈苦深渊 不要再及时看前言为直觉都是肺炎那么的伤心落泪 离开的时候没说我还为自己注定这是命运的来为你准备的不二分之一记得要现实了生活不要再为自己掏空恋爱的成分已经久当我看没落的时候来为你准备的不二分之一可以笑啥一点过程已注定 眼前不要再谈苦 谈若 谈现实的命运人为自己重复 不到的声言来为你准备的不哭已经分解可以让眼前的类 裹住我的方言不要再谈苦深渊 不要再及时看前言为直觉都是肺炎那么的伤心落泪 离开的时候没说我还为自己注定这是命运的来为你准备的不二分之一记得要现实了生活不要再为自己掏空恋爱的成分已经久当我看没落的时候来为你准备的不二分之一可以笑啥一点过程已注定 眼前不要再谈苦 谈若 谈现实的命运人为自己重复 不到的声言来为你准备的不哭已经分解可以让眼前的类 裹住我的方言不要再谈苦深渊 不要再及时看前言为直觉都是肺炎那么的伤心落泪 离开的时候没说我还为自己注定这是命运的来为你准备的不二分之一

来为你准备的不二分之一 Classical And Adore
作词/作曲/编曲/制作人:YL™
记得要现实了生活
不要再为自己掏空
恋爱的成分已经久
当我看没落的时候

来为你准备的不二分之一
可以笑啥一点过程已注定 眼前

不要再谈苦 谈若 谈现实的命运
人为自己重复 不到的声言

来为你准备的不哭已经分解
可以让眼前的类 裹住我的方言

不要再谈苦深渊 不要再及时看前
言为直觉都是肺炎

那么的伤心落泪 离开的时候没说
我还为自己注定这是命运的
来为你准备的不二分之一

记得要现实了生活
不要再为自己掏空
恋爱的成分已经久
当我看没落的时候

来为你准备的不二分之一
可以笑啥一点过程已注定 眼前

不要再谈苦 谈若 谈现实的命运
人为自己重复 不到的声言

来为你准备的不哭已经分解
可以让眼前的类 裹住我的方言

不要再谈苦深渊 不要再及时看前
言为直觉都是肺炎

那么的伤心落泪 离开的时候没说
我还为自己注定这是命运的
来为你准备的不二分之一

记得要现实了生活
不要再为自己掏空
恋爱的成分已经久
当我看没落的时候

来为你准备的不二分之一
可以笑啥一点过程已注定 眼前

不要再谈苦 谈若 谈现实的命运
人为自己重复 不到的声言

来为你准备的不哭已经分解
可以让眼前的类 裹住我的方言

不要再谈苦深渊 不要再及时看前
言为直觉都是肺炎

那么的伤心落泪 离开的时候没说
我还为自己注定这是命运的
来为你准备的不二分之一

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces