空气中的呼吸 feat.賞伟桀作词/作曲/编曲/制作人:YL™我找到 新的自由 一片是天空另一端 新的开始 不介意去触碰关于你 和我们是一片 荡漾的故事如果我要去找你们得到的自由现从这里开始 不要放松这里灰暗 空气很流通 事先考诉你们不放晴 任意追求 只想活得原来是可以故作洒脱欢迎你 来到我身边 愿意可以一切都渡过慢慢欣赏这一片天空 空气中的呼吸 是我的辽阔我找到 新的自由 一片是天空另一端 新的开始 不介意去触碰关于你 和我们是一片 荡漾的故事如果我要去找你们得到的自由现从这里开始 不要放松这里灰暗 空气很流通 事先考诉你们不放晴 任意追求 只想活得原来是可以故作洒脱欢迎你 来到我身边 愿意可以一切都渡过慢慢欣赏这一片天空 空气中的呼吸 是我的辽阔这里灰暗 空气很流通 事先考诉你们不放晴 任意追求 只想活得原来是可以故作洒脱欢迎你 来到我身边 愿意可以一切都渡过慢慢欣赏这一片天空 空气中的呼吸 是我的辽阔

空气中的呼吸 feat.賞伟桀
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

我找到 新的自由 一片是天空
另一端 新的开始 不介意去触碰

关于你 和我们是一片 荡漾的故事
如果我要去找你们得到的自由

现从这里开始 不要放松

这里灰暗 空气很流通 事先考诉你们
不放晴 任意追求 只想活得原来是可以故作洒脱

欢迎你 来到我身边 愿意可以一切都渡过
慢慢欣赏这一片天空 空气中的呼吸 是我的辽阔

我找到 新的自由 一片是天空
另一端 新的开始 不介意去触碰

关于你 和我们是一片 荡漾的故事
如果我要去找你们得到的自由

现从这里开始 不要放松

这里灰暗 空气很流通 事先考诉你们
不放晴 任意追求 只想活得原来是可以故作洒脱

欢迎你 来到我身边 愿意可以一切都渡过
慢慢欣赏这一片天空 空气中的呼吸 是我的辽阔

这里灰暗 空气很流通 事先考诉你们
不放晴 任意追求 只想活得原来是可以故作洒脱

欢迎你 来到我身边 愿意可以一切都渡过
慢慢欣赏这一片天空 空气中的呼吸 是我的辽阔

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces