统筹去放逐 Coordinate The Exile作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™统筹去放逐 Coordinate The Exile CTE 是一首动感的快歌,节奏Zip Rap 与 Modern Crush 的Hip-hop 快节奏的歌适当与现在一些还没有完全深入结婚的单身养派。这首歌我要表达的是我拿下了 AMOLED 年度专辑的大奖 与同贺年轻人要追逐自由安排的生活习题与统筹去放逐我们的反面,尽量给自己一个机会去面对世界的点点滴滴,要统筹去追逐自己想要的人与人生。黑空气把我混在这里 想到这样的简单道理我没有兴趣世界哪怕只有一个姓名若感伤就把我打倒目的 别刻意装我进去才展开世界自由人类的乌黑麻醉刑拘可以撂倒痛快 没有了自身随机不要非人之需 莫非要得到艰巨侧开了应援 想到了不痛伤的失眠活到了极点 才应用格局真面统筹去放逐 若要时刻答案 我非要线索不安局遮掩 当然要的时刻 想到了你们要继续升级 后面的人推你 取走了一把不要的抗体 里面省局闲书 带走了工局不测套一面 员要的黑世纪 慌落了大局黑空气把我混在这里 想到这样的简单道理我没有兴趣世界哪怕只有一个姓名若感伤就把我打倒目的 别刻意装我进去才展开世界自由人类的乌黑麻醉刑拘可以撂倒痛快 没有了自身随机不要非人之需 莫非要得到艰巨侧开了应援 想到了不痛伤的失眠活到了极点 才应用格局真面统筹去放逐 若要时刻答案 我非要线索不安局遮掩 当然要的时刻 想到了你们要继续升级 后面的人推你 取走了一把不要的抗体 里面省局闲书 带走了工局不测套一面 员要的黑世纪 慌落了大局统筹去放逐 若要时刻答案 我非要线索不安局遮掩 当然要的时刻 想到了你们要继续升级 后面的人推你 取走了一把不要的抗体 里面省局闲书 带走了工局不测套一面 员要的黑世纪 慌落了大局统筹去放逐 若要时刻答案 我非要线索不安局遮掩 当然要的时刻 想到了你们要继续升级 后面的人推你 取走了一把不要的抗体 里面省局闲书 带走了工局不测套一面 员要的黑世纪 慌落了大局

统筹去放逐 Coordinate The Exile
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™

统筹去放逐 Coordinate The Exile CTE 是一首动感的快歌,节奏Zip Rap 与 Modern Crush 的Hip-hop 快节奏的歌适当与现在一些还没有完全深入结婚的单身养派。这首歌我要表达的是我拿下了 AMOLED 年度专辑的大奖 与同贺年轻人要追逐自由安排的生活习题与统筹去放逐我们的反面,尽量给自己一个机会去面对世界的点点滴滴,要统筹去追逐自己想要的人与人生。

黑空气把我混在这里 想到这样的简单道理我没有兴趣世界哪怕只有一个姓名

若感伤就把我打倒目的 别刻意装我进去才展开
世界自由人类的乌黑麻醉刑拘

可以撂倒痛快 没有了自身随机
不要非人之需 莫非要得到艰巨

侧开了应援 想到了不痛伤的失眠
活到了极点 才应用格局真面

统筹去放逐 若要时刻答案 我非要线索
不安局遮掩 当然要的时刻 想到了你们
要继续升级 后面的人推你 取走了一把
不要的抗体 里面省局闲书 带走了工局
不测套一面 员要的黑世纪 慌落了大局

黑空气把我混在这里 想到这样的简单道理我没有兴趣世界哪怕只有一个姓名

若感伤就把我打倒目的 别刻意装我进去才展开
世界自由人类的乌黑麻醉刑拘

可以撂倒痛快 没有了自身随机
不要非人之需 莫非要得到艰巨

侧开了应援 想到了不痛伤的失眠
活到了极点 才应用格局真面

统筹去放逐 若要时刻答案 我非要线索
不安局遮掩 当然要的时刻 想到了你们
要继续升级 后面的人推你 取走了一把
不要的抗体 里面省局闲书 带走了工局
不测套一面 员要的黑世纪 慌落了大局

统筹去放逐 若要时刻答案 我非要线索
不安局遮掩 当然要的时刻 想到了你们
要继续升级 后面的人推你 取走了一把
不要的抗体 里面省局闲书 带走了工局
不测套一面 员要的黑世纪 慌落了大局

统筹去放逐 若要时刻答案 我非要线索
不安局遮掩 当然要的时刻 想到了你们
要继续升级 后面的人推你 取走了一把
不要的抗体 里面省局闲书 带走了工局
不测套一面 员要的黑世纪 慌落了大局

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces