还有什么不甘愿What else is there to be unwilling to do?作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™/Tanya Yamaha欺负二十七年的自己在那个校园里不该伤痛妥协 一样没帮助找到了新的朋友 孤单没有半小时绝望还有 让人拖累自己的样子我不该 我放松 我应该让自己生活还有你 没有我 独自走路回家绕着 All About The Feeling Doesn't Matter Would Be The Perfection is seemly to be知道一切绝望还有可以对决 相似的观念我还有什么不甘愿的 让大声 深处喊人究竟#不愧是你的模样 #还有自己的可怜不愧是你的亏欠 还有你的拖累我还有什么不甘愿我还有什么不纠结让刺痛的伤痕 挂掉我的恩怨说幸福明白一切还原Love is damn you do really did again侧身对决 胡乱似非的凑没 应该是多少的极限让人绝望 胡思乱流 风乍萨蒂傲慢觉没有你的时间 与其不渴望实现 让眼泪流擦的三点 像奈何往的贵点 身下伴奏的领先觉得什么不对劲 我没有察觉 倒流时间的香甜没有速度的呈现 寄来既往 何时甘愿才让自己去察觉 Mission A Frames 欺负二十七年的自己在那个校园里不该伤痛妥协 一样没帮助找到了新的朋友 孤单没有半小时绝望还有 让人拖累自己的样子我不该 我放松 我应该让自己生活还有你 没有我 独自走路回家绕着 All About The Feeling Doesn't Matter Would Be The Perfection is seemly to be知道一切绝望还有可以对决 相似的观念我还有什么不甘愿的 让大声 深处喊人究竟#不愧是你的模样 #还有自己的可怜不愧是你的亏欠 还有你的拖累我还有什么不甘愿我还有什么不纠结让刺痛的伤痕 挂掉我的恩怨说幸福明白一切还原Love is damn you do really did again侧身对决 胡乱似非的凑没 应该是多少的极限让人绝望 胡思乱流 风乍萨蒂傲慢觉没有你的时间 与其不渴望实现 让眼泪流擦的三点 像奈何往的贵点 身下伴奏的领先觉得什么不对劲 我没有察觉 倒流时间的香甜没有速度的呈现 寄来既往 何时甘愿才让自己去察觉 Mission A Frames

还有什么不甘愿
What else is there to be unwilling to do?
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™/Tanya Yamaha

欺负
二十七年的自己
在那个校园里

不该伤痛妥协 一样没帮助
找到了新的朋友 孤单没有半小时

绝望还有 让人拖累自己的样子
我不该 我放松 我应该让自己生活

还有你 没有我 独自走路回家
绕着 All About The Feeling Doesn't Matter Would Be 
The Perfection is seemly to be

知道一切绝望还有可以对决 相似的观念

我还有什么不甘愿的 让大声 深处喊人究竟

#不愧是你的模样 #还有自己的可怜
不愧是你的亏欠 还有你的拖累

我还有什么不甘愿
我还有什么不纠结
让刺痛的伤痕 挂掉我的恩怨
说幸福明白一切还原
Love is damn you do really did again

侧身对决 胡乱似非的凑没 应该是多少的极限
让人绝望 胡思乱流 风乍萨蒂傲慢觉

没有你的时间 与其不渴望实现 让眼泪流擦的三点 像奈何往的贵点 身下伴奏的领先
觉得什么不对劲 我没有察觉 倒流时间的香甜
没有速度的呈现 寄来既往 何时甘愿才让自己去察觉 Mission A Frames 

欺负
二十七年的自己
在那个校园里

不该伤痛妥协 一样没帮助
找到了新的朋友 孤单没有半小时

绝望还有 让人拖累自己的样子
我不该 我放松 我应该让自己生活

还有你 没有我 独自走路回家
绕着 All About The Feeling Doesn't Matter Would Be 
The Perfection is seemly to be

知道一切绝望还有可以对决 相似的观念

我还有什么不甘愿的 让大声 深处喊人究竟

#不愧是你的模样 #还有自己的可怜
不愧是你的亏欠 还有你的拖累

我还有什么不甘愿
我还有什么不纠结
让刺痛的伤痕 挂掉我的恩怨
说幸福明白一切还原
Love is damn you do really did again

侧身对决 胡乱似非的凑没 应该是多少的极限
让人绝望 胡思乱流 风乍萨蒂傲慢觉

没有你的时间 与其不渴望实现 让眼泪流擦的三点 像奈何往的贵点 身下伴奏的领先
觉得什么不对劲 我没有察觉 倒流时间的香甜
没有速度的呈现 寄来既往 何时甘愿才让自己去察觉 Mission A Frames

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces