暴力行为解决掉一个人的痛苦作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™用力的推开着 十二千骨坟上这个门 你我都幸苦了 找不到适合的生存 放心劝导着 无视对抗这些烂半寸 尽力是做则 反推后 街道上的灯逾期不认 不要当陌生者 幻想是一种邪恶的门 难于去抵抗笨戳伤的人暴力行为解决掉一个人的痛苦 无视抵抗还要负责 做为千山万水的测等 预付病痛的胜任暴力行为解决掉一个人的痛苦 方法是对错 要承认 承认你们做这些让我厌恶的曲折 关掉的灯让我安息过这一生呢用力的推开着 十二千骨坟上这个门 你我都幸苦了 找不到适合的生存 放心劝导着 无视对抗这些烂半寸 尽力是做则 反推后 街道上的灯逾期不认 不要当陌生者 幻想是一种邪恶的门 难于去抵抗笨戳伤的人暴力行为解决掉一个人的痛苦 无视抵抗还要负责 做为千山万水的测等 预付病痛的胜任暴力行为解决掉一个人的痛苦 方法是对错 要承认 承认你们做这些让我厌恶的曲折 关掉的灯让我安息过这一生呢用力的推开着 十二千骨坟上这个门 你我都幸苦了 找不到适合的生存 放心劝导着 无视对抗这些烂半寸 尽力是做则 反推后 街道上的灯逾期不认 不要当陌生者 幻想是一种邪恶的门 难于去抵抗笨戳伤的人暴力行为解决掉一个人的痛苦 无视抵抗还要负责 做为千山万水的测等 预付病痛的胜任暴力行为解决掉一个人的痛苦 方法是对错 要承认 承认你们做这些让我厌恶的曲折 关掉的灯让我安息过这一生呢

暴力行为解决掉一个人的痛苦作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™用力的推开着 十二千骨坟上这个门 你我都幸苦了 找不到适合的生存 放心劝导着 无视对抗这些烂半寸 尽力是做则 反推后 街道上的灯逾期不认 不要当陌生者 幻想是一种邪恶的门 难于去抵抗笨戳伤的人暴力行为解决掉一个人的痛苦 无视抵抗还要负责 做为千山万水的测等 预付病痛的胜任暴力行为解决掉一个人的痛苦 方法是对错 要承认 承认你们做这些让我厌恶的曲折 关掉的灯让我安息过这一生呢用力的推开着 十二千骨坟上这个门 你我都幸苦了 找不到适合的生存 放心劝导着 无视对抗这些烂半寸 尽力是做则 反推后 街道上的灯逾期不认 不要当陌生者 幻想是一种邪恶的门 难于去抵抗笨戳伤的人暴力行为解决掉一个人的痛苦 无视抵抗还要负责 做为千山万水的测等 预付病痛的胜任暴力行为解决掉一个人的痛苦 方法是对错 要承认 承认你们做这些让我厌恶的曲折 关掉的灯让我安息过这一生呢用力的推开着 十二千骨坟上这个门 你我都幸苦了 找不到适合的生存 放心劝导着 无视对抗这些烂半寸 尽力是做则 反推后 街道上的灯逾期不认 不要当陌生者 幻想是一种邪恶的门 难于去抵抗笨戳伤的人暴力行为解决掉一个人的痛苦 无视抵抗还要负责 做为千山万水的测等 预付病痛的胜任暴力行为解决掉一个人的痛苦 方法是对错 要承认 承认你们做这些让我厌恶的曲折 关掉的灯让我安息过这一生呢

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces